Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

SOLD MYYTY: Olympus Pen E-PL1-runko + 14-42mm ED-kittilinssi (mustat, siistit)!!

Discussion in 'Myydään' started by bluewille, Aug 1, 2011.

TÄMÄ MYYTY -kiitos !!!!!!!

Myydään erittäin hyvässä ja siistissä kunnossa olevat Olympus Pen E-PL1-runko + 14-42mm ED-kittilinssi!
    Takuuta voimassa vermeillä yli vuoden (hankittu suomalaisesta liikkeestä 14.9.2010 – takuu 24kk).
    Takanäytön suojana ollut koko ajan muovi, joten näytön pinta käytännössä naarmuton.
    Myös itse kamerassa sekä optiikassa ei näy juuri mitään käytön jälkiä!
    Kuvia otettu  n. vajaat 4700 kpl.
    KAIKKI toiminnot (mitä ikinä olen ehtinyt kokeilla, sillä säätöjä ja asetuksiahan tässäkin mallissa piisaa) 
    pelaa täysin moitteetta – myynti vain sen vuoksi, että kalusto päivitetty edelleen PEN-sarjalaiseen,
    mutta jossa optiikan osalta löytyy laajempi polttovälialue!! 
    Joten tähän pakettiin olen siis ollut muuten oikein tyytyväinen!!

Mukaan kaikki alkuperäiset tarvikkeet, alkuperäisessä lootassa - eli:
    -Olympus Pen E-PL1 –runko  + runkotulppa + salamakengän suojatulppa.
    -Olympus Digital 14-42mm  1:3,5 – 5,6 L ED optiikka + molempien päiden tulpat
    -Bonuslisänä optiikan nokkaan kuvassakin näkyvät Japaniassa valmistettu metallinen vv-suoja
    + siihen käyvä erillinen suojatulppa.
    -Kaulahihna
    -Alkup. laturi johtoineen
    -Alkup. akku
    -USB-kaapeli
    -AV-kaapeli
    -Suomenkielinen ohjekirja
    -ib –ohjelmisto –CD
    -Takuulappu / ostokuitti
    HUOM! Muistikorttia ei ole – ei kuulunut alkuperäiseen toimitukseenkaan, mutta onneksi niitä löytyy jo edulliseen hintaan monestakin kaupasta!!!

Kuvassa kaikki em. vermeet!

Hinta tiukka, mutta sisältää postikulut Suomeen -  270€   !

Yhteydet:
    bluewille@hotmail.com
    Tai toki käy tänne yv:kin tai jos joku asia jäi epäselväksi niin soittaa voi 0400763221