Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M: *** Myyty *** FED-2 + Jupiter-3 50mm f/1.5

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Nlin, 10 Kesäkuu 2011.

1. Nlin

Nlin

12
    0
    1
    Kesäsiivous, osa 2/n!

Aika luopua vähemmän käytetyistä roinasta, joten seuraavat kamat tulevat tässä myyntiin. Kaikki hintapyynnöt on ihan mukavasti alle sen mitä itse olen maksanut, joten hinnat pitäisi olla kohdillaan. Postit ostajalle, tilisiirto ja paketti postiin, tai postiennakko. Kaikki romppeet sijaitsevat Oulussa, noutaa toki voi, ja kokeilusta voidaan sopia.

Lisää kuvia kaikista on täällä http://raccoondog.smugmug.com/Other/myydaan/17469507_bF6p6k#1329518613_Bqh3NZD
    Vaihdossa voi ehdottaa 4x5 laakafilmi varusteita: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,56096.0.html

1. *** Myyty *** FED-2 + Jupiter-3 50mm f/1.5 + UV suoja, 100 85 Euroa
    Ostin kokeillakseni mittaetsinkameraa. Kiva vehje, todella kaunis (omalla rumalla tavallaan ;-)), mutta ei ollut minun juttu. Runko on aika hyvässä kunnossa. Salama portti tosin vaikuttaa elottomalta. Olen pikaisesti kalibroinut mittaetsimen tuon Jupiterin kanssa (filmiportilta tähyslasin avulla), joten sen ei pitäisi heittää ainakaan kovin paljoa. Tämä on muuten mallia, jossa valotusajan voi vaihtaa virittämättä suljinta (olen noin 90% varma tästä, kokeile kuitenkin vain omalla vastuulla).
      Jupiterille olen tehnyt tee-se-itse voitelun, eli vaihdoin tarkennusmekanismin rasvat -- nyt toimii aikalailla moitteetta. Aukon valinta ei ole ihan yhtä hyvän tuntuinen, mutta ei missään nimessä pahakaan. Suodinkierteestä on murtunut pala, mutta se ottaa silti 40,5mm filtterin, jollaisen pistänkin mukaan (uv, suojaksi / ehjäksi kierteeksi). Objektiivin sisällä on hieman pölyä, ja etummaisen linssin reunassa on pieni särö.
      Myyn erikseen vain jos molemmille ilmoittautuu potentiaalinen ostaja. Erikseen hinnat ovat FEDille 20 Euroa ja J-3:lle 75 Euroa.

2. *** Myyty *** Danubia loittorenkaat 12mm + 20mm + 36mm

3. *** Myyty *** Crumpler Jimmy-Bo 600, 25 Euroa

Vielä lisää tavaraa myyntiin myöhemmin.
    Yhteydenotto YV:llä, spostilla, tai puhelimella, mikä vain arvoisalle ostajalle sopii.
    Sposti: jukka piste isohatala ät gmail piste kom.
    Puh: 050 3655088

2. Nlin

Nlin

12
    0
    1
    Vs: M: FED-2 + Jupiter-3 50mm f/1.5, Crumpler laukku

Bump. Neuvostovehkeiden hintaa alas.