Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: Minolta 7000 -runko + 35-70mm + Salama

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Timantti, 29 Joulukuu 2012.

    Myyn perintönä saadun, nurkissa tarpeeksi kauan kuleksineen filmijärkkäripaketin.

    Runko: Minolta 7000 AF, peräisin kait 80-luvulta. Käyttöohje on ainakin painettu Länsi-Saksassa :) . Ollut isälläni ahkerassa käytössä 90-luvulla, viimeksi olen itse ottanut rullallisen kuvia vuonna 2005. Onnistuivat hyvin. Rungossa ei näy juurikaan käytön jälkiä. Netistä olen löytänyt paljon mainintoja ko. mallista "Maxxum" -merkinnällä, sellaista en tästä rungosta löydä. Toimii neljällä AA-paristolla.

    Linssi: 35-70mm (4-22), makro-ominaisuudella. Linssistä puuttuu suojus, minkä myötä etulasissa näkyy parin millin naarmu valoa vasten. Ottamissani kuvissa ei kuitenkaan näy jälkiä.

    Salama: Minolta Program 2800 AF. Toimii myös neljällä AA-paristolla. Kunnosta en osaa sanoa, testinappi lähettä kyllä valoa :)

    Mukaan saa vielä suomenkielisen käyttöohjeen ja AKO-merkkisen laukun, johon kamera ja salama mahtuvat nätisti.

    Myyn mieluusti koko paketin. Hintapyyntö 50€ 30€

    Nouto Helsingistä tai toimitus vastaanottajan laskuun. Yhteydenotot: jyrki.talvitie@gmail.com
     
  1. Vs: M: Minolta 7000 -runko + 35-70mm + Salama

    hUps ylös, ja hintaa alas.