Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M: Mamiya C220f + 80/2.8 ***MYYTY***

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana ts, 8 Lokakuu 2006.

  1. ts

    ts Member

    771
    0
    16
    Nyt myyntiin aivan upeassa kunnossa oleva (lue: kuin uusi) 6*6cm[sup]2[/sup] kamera 80/2.8 objektiivilla. Ulkoisesti ja sisäisesti erittäin hyvässä kunnossa, linssit aivan virheettömät. Tätä kelpaa tulla Espooseen vaikka pelkästään ihastelemaan. Huomaa, että tämä on f-versio (eli professional), joka on esitelty vasta vuonna 1982, eli kamera on korkeintaan yhtä vanha kuin myyjäkin.

    Kamera myydään tarjousten perusteella. Tarjoukset ja kysymykset sähköpostiin tuomo.saarikko(ättätättä)gmail.com, kiitos. Päivittelen tätä ketjua, kun jotain kerrottavaa on.

    Hinnaksi tuli lopulta 250€ sis. postikulut.
     
  2. ts

    ts Member

    771
    0
    16
    Vs: M: Mamiya C220f + 80/2.8

    Tietoja korjattu. Huomaa versiotiedot!
     
  3. Vs: M: Mamiya C220f + 80/2.8 [ asiallinen kysely ]

    Myyjän käsitys asiallisesta korvauksesta olisi kerrottava jonka jälkeen moni (mm. minä) voisi päättää onko kiinnostusta kohteeseen.
    Vedetään se sähköpostihomma takas.
     
  4. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Vs: M: Mamiya C220f + 80/2.8 [ asiallinen kysely ]

    Olen samaa mieltä, kyllä myyjällä aina on käsitys mitä tavarastaan haluaa, eikä sen luulisi olevan salaisuus.Tämän kaltainen huutokauppa ei juurikaan sytytä.
     
  5. ts

    ts Member

    771
    0
    16
    Vs: M: Mamiya C220f + 80/2.8

    Anteeksi vain herroille käyttäytymiseni mutta ilmoitan tässä vaiheessa, että kamerasta on tarjottu 200 euroa. Kun ehdin tarjouksien esittäjien kanssa sopimaan, mitä tehdään, voin kyllä lopullisen hinnankin laittaa selville (jos se vielä muuttuu).

    Jos tällainen toiminta ei ole mieleen jollekin, olen pahoillani. Haluaisin vain saada kameran myytyä. Jos joku haluaa sen vielä ostaa, tarjotkoon enemmän kuin 200 euroa.
     
  6. Vs: M: Mamiya C220f + 80/2.8

    Joo, kaikki on mieleen eikä mistään ole valittamista mutta myyjää lainaten: Rahat ei mätäne lompakossa välttämättä pitkään, joten ole nopea ,D