Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M: Leica M8.2 (MYYTY), Summicron (MYYTY), Voigtländer 35mm (MYYTY)

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana --heikki--, 29 Heinäkuu 2014.

  1. --heikki--

    --heikki-- Member

    77
    0
    6
    Myydään harvoin tarjolla oleva erinomainen kamera ja siihen kaikki tarvittava paitsi muistikortti.



    Runko: Leica M8.2, musta

    Tämä on siis se runko, joka kestää kovaakin käyttöä ja toimii kuin ajatus. Safiirilasi on käytännössä mahdoton naarmuttaa (ja omassani naarmuton). Maalipinnassa käytön jälkiä, mutta tämä onkin ollut käytössä, eikä vitriinissä. Tämä on miellyttävä ottaa mukaan, mikä on mielestäni yksi kameran tärkeimpiä ominaisuuksia. Joskus on tullut kannettua DSLR-kivirekeä ja kyllä tämän kokoluokan kamera on merkittävästi mukavampi ottaa olalle. Väittävät vanhaksi, mutta kyllä tällä mielestäni vielä viime viikonloppunakin tuli oikein hienoja kuvia.

    Lauottu tietääkseni n. 20 000 ruutua, joista 17 000 minun toimestani. Olen kameran toinen omistaja.

    Mukaan UV/IR-filtterit alla mainituille optiikoille, 2kpl Leican akkuja, laturi, hihna. Alkuperäinen laatikko löytyy.

    Hinta 1500€.


    Runko myyty.

    Optiikkaa kylkeen:

    Summicron-M 50mm f/2 Type 4, huippuhyvässä kunnossa, terävä ja kompakti. Hinta 750€. Tsekkaan tarkan vuosimallin myöhemmin, mutta tämä on siis Saksassa valmistetty Type 4 -mallin lasi, eli 1979-1994 väliltä. Alkuperäinen laatikko löytyy.

    Summicron myyty.

    Voigtländer 35mm f/1.4, hyvä valovoimainen peruslasi. Hinta 320€.

    Voikkarista sovittu kaupat. Laukku poistettu myynnistä, mulla taitaakin olla käyttöä tälle vielä.

    Billingham / Leica -kameralaukku. Väri khaki. Vähän käytetty. Hinta 200€.

    Koko paketin ostajalle voidaan neuvotella yhteishintaa. Kyllä oikein korpeaa myydä tämä, mutta aikansa kutakin, ja nyt rahoitan muita hankintoja.

    Runko myydään ensin, optiikka sitten.
    Ensisijaisesti nouto Helsingistä, mutta voin lähettää ostajan piikkiin postiennakolla vakuutettuna.
     
  2. --heikki--

    --heikki-- Member

    77
    0
    6
    Vs: M: Leica M8.2 (MYYTY), Summicron (MYYTY), Voigtländer 35mm (MYYTY), Billingham

    Up.