Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M: Fujifilm Finepix X100 Limited Edition (Black) *MYYTY*

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana villho, 6 Marraskuu 2013.

    EDIT: Kiitokset kiinnostuksesta, kamera on myyty.

    ***

    Myydään erinomaisessa kunnossa oleva Fujifilm Finepix X100 Black/Limited edition.

    Fuji X100:aa tuskin tarvitsee sen syvemmin esitellä. Tässä paketissa tulee itse kamera kaikkine Limited edition –lisäkilkkeineen (nahkalaukku, suojafilsu, vastavalosuoja/filtterisovite, kantohihna) alkuperäisessä myyntipakkauksessaan. Lisäksi ostaja saa mukaan yhden ylimääräisen Fujin oman akun sekä tarvikkeina kameran ulkonäön viimeistelevät peukalotuen ja soft release buttonin. Olen asentanut kameran näytön päälle ZAGG:n Invisibleshield-kalvon ja sitäkään ei tietysti ole mitään järkeä lähteä repimään irti.

    Kamera ei ole ehtinyt olla minulla kuin viikon päivät ja vaiheilin tuossa, että pidänkö tämän, mutta lopulta kuitenkin päädyin myymiseen pois Sony RX1:n tieltä. Fullframe/GAS-peikko kuiskutteli korvaan ja sitä oli pakko kuunnella :)

    Kamerassa on asennettuna firmware v2.0, mutta voin työntää siihen sisälle vielä v2.01:n, joka on pieni bugikorjaus liittyen manuaalitarkennukseen. Olen käyttänyt aikoinaan X100:aa v1.3:lla ja myös uutta X100s:aa ja jos kuvaaja selviää ilman Q-menua ja 16 megapikselin X-trans –kennoa, niin mielestäni X100:lla saa rahoilleen paremman vastineen (verrattuna X100s:ään), koska tuolla v2.0:lla X100:n kaikki kameran alkupään lastenviat on ratkottu.

    Lisäksi, näiden limited edition –mallien kanssa ei myöskään tarvitse huolehtia mahdollisesta sticky aperture blades –ongelmasta, sillä näihin mennessä ongelma oli jo tunnistettu ja Fuji vaihtanut linssirakenteen. Tämän yksilön sarjanumero alkaa 21-. Alla olevat kuvat ovat myytävänä olevasta yksilöstä.

    Hinta: 690 e
    Näyttö/nouto/koekäyttö: Kauklahti, Espoo
    Postitus: Hintaan lisätään 10 e pakkaus- ja postituskuluja. Rahat tilille ja kamera hyvin pakattuna postiin. Ostajalle seurantakoodi.
    Yhteydet: ***POISTETTU***

    Huuto.net –palautteeni näkee tästä.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]