Eli Sigman SD 10(http://www.dcresource.com/reviews/sigma/sd10-review/camera-front-angled.jpg) Parin vuoden takaa, loistava harrastelijajärjestelmäkamera, todella hyvässä kunnossa. Setissä ei ole salamaa. Mukaan tulee muistikortti ja kolme objektiivia, jotka ovat myös erinomaisessa kunnossa: Sigma 18-50mm 3.5-5.6 dc Sigma 28-70mm aspherical 2.8 Sigma 70-210mm 4-5.6 uc zoom Myydään tarjousten perusteella... Tuotteet ovat Helsingissä. Ostaja maksaa mahdollisen toimituksen. Kyselyt: 0504638006
Vs: M: Digijärkkäsri Sigma SD 10+3 Sigman objektiivia Pikkuasia sinänsä, mutta ei tätä kameraa ole ainakaan 5 vuoteen saanut mistään. Onko toi 28-70/2.8 vai 28-70/2.8-4?
Vs: M: Digijärkkäsri Sigma SD 10+3 Sigman objektiivia Ikähaitarista en tiedä sen tarkemmin, kuin että olen sen itse ostanut kaksi vuotta sitten kaveriltani, joka oli sitä käyttänyt melko vähän... Pelkkä 2.8 on toi.
Vs: M: Digijärkkäsri Sigma SD 10+3 Sigman objektiivia Moi. Pikaiselle googlauksella tuo ikähaitari on helposti selvitettävissä: kamera on julkaistu lokakuussa 2003. Tällä tiedolla ei toki ole mitään tekemistä myytävän yksilön kanssa, antaapahan ehkä vähän suuntaa. p.s. Kannattaa tarkistaa tuo tarjoamasi linkki. Se ei ainakaan minulla aukene.