edit: 26.06.2012 Kaikki lähti jo hinnalle 2000 €, kiitoksia kiinnostuksesta! -------------------------------------------------- Ensiksi, pahoittelen kirjoitusvirheistä, olen ruotsin kielinen. Alla listattua tavarat olen itse ostanut uutena kesä 2009, myyn tavarat koska ei ole tullut sen verran käyttön kun näin hienot laitteet olisi pitäny, ja olen tällöin harkinut hankia pienempi kamera, vaihto ei kiinnosta ellei sinulla sattui olla juuri Sony NEX-5N/F ja/tai Sony Zeiss DT 16-80/3.5-4.5 tai Sony DT 16-105mm f/3.5-5.6 ym Sony DSLR Alpha zoom objektiivi (ajattelin käyttä LA-EA1 tai vaikka LA-EA2 adapteri NEXin kanssa), voin harkia muita vastaavia peilittömiä APS-C tai 4/3 kameroita, tulisi olla uudempi malli. D700 runko (~8100 kuvia) + 2 Nikon akkua + 2x8 GB Sandisk Extreme III 30MB/s, ja kaikki muut mikä on alkuperäis pakkauksessa kuten laturi, hihna ym... H. 1350 € linkki (hintaseuranta) Runko on oikein puhdas ja lähes täysin uuden veroinen lukun ottamatta salama koppan etureunalla muutamia millin-kokoisia pikku naarmuja ja näyttön suojakusella hankaus merkkejä. Alkuperäinen pakkaus on olemassa jossa täsmäävä sarjanumero tarra. Nikon SB-900 salama H. 300 € linkki (hintaseuranta) On jäänyt käyttämättä, elikä kuin uusi, olen ainoastan koe laukaistunut tarkistaksen että se toimii, kaikki pakkauksessa olevat tarvikkeet tule mukan. Alkuperäinen pakkaus on olemassa jossa täsmäävä sarjanumero tarra. Tamron 70-200 F/2.8 + vastavalonsuoja + pussi H. 520 € linkki-1 (hintaseuranta), linkki-2 (dpreview) Tamron 24-135 F/3.5-5.6 + Kenko UV + vastavalonsuoja + pussi H. 250 € linkki-1 (photozone.de), linkki-2 (Fred & Miranda) Molemmat objektiivit suurin piirtein uudenveroisia, puhtaita ja naarmutomia. Jos tarkemmin katselee niin suorassa auringon valossa näkyy jotain pientä ja hyvin vähän pölyä objektiivin sisällä, mutta ei mitään epänormalia. Alkuperäinen pakkaus on olemassa jossa täsmäävä sarjanumero tarra. Kaikki yllä manitut tavarat on ollut hyvässä hoivassa, ei käytetty ankarassa olosuhteessa eikä koskaan pudottanut maahan. Ynnä muuta: Tripodi H. 220 € Valmistaja Benro, malli A-650EX, 3 osainen kiinalainen laadukas ja parempi ammattaimais kaltainen malli. linkki (hintaseuranta) Pää ei ole HD-2 kuulapää-mallinen kuten yllä oleva linkkisä näkyy, vaan on HD-38, korkein korkeus tämän pään kanssa on n. 173 cm. linkki (hintaseuranta) Kunto on hyvä ja puhdas. Kanto laukku tule mukana. Kaikki eriksen hinnoiteltu tavarat ylhäällä on yhteensä 2640 € ja paketti hinta olisi 2200 €. Toimitus: mielellään nouto, tavarat ovat Vaasassa. Tämä ilmoitus löytyy myös huuto net sivulta: linkki Yhteys tiedot: Kuvat omasta tavaroista, klikkamalla kuvilla pääset katseleman suurempia kuvia:
Vs: Nikon D700, SB-900, Tamron 70-200 F/2.8, 24-135 F/3.5-5.6 ym. Uusia kuvia ja paketti hinta 2200 €