Myydään CCCP- valokuvateos. Tässä kirjassa terävä läpileikkaus Neuvostoliiton valokuvaajista. Hienoa mv-jälkeä ja infoa. Kovakantinen. h.12€ Helsingissä, nouto tai lähetys kun rahat tililllä. Toni 0400 774 666
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Jos joku jäi vielä kaipaamaan, minulla on näitä lisää. Samaan hintaan noudettuna Helsingissä. T. Kerkko.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Oho, Kerkko?? Mistä moinen suunnanmuutos,CCCP fotauksessa Ok, mutta flygareissa NoNo !
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Vedän osittain takaisin edelliseni. Riippuu nyt vain siitä, pääsenkö sujuvasti tuntemattomaan kaupantekopaikkaan... Helsinki on aika suuri osoitteeksi.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Jukka, olet oikeassa, nolottaa. Ja noita on vielä useampikin. Ymmärrettävästi jääneet lukemattomiksi? Slaavilainen maailma on ihan varmasti oikein upea, kenelle se vaan sopii. Minulle ei. K.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Mielestäni aika hyvä kirja, olen kirjastosta lainannut. Ota Kerkko yks mukaan Balderille, kyllä mä sen voin tohon hintaan ostaa .
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Samat sävelet kuin Frankilla. Eli Balderilta voin ottaa mukaan tai eihän tuon postituskaan kamalasti maksane.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Jukka ja Antti, otan teille kirjat mukaan. Jos slaavilaisuuteen haluaa perehtyä, niin tieteellisen objektiivista perinjuurin karujen tosiasioiden esittelyä on VTT, evl. evp. Esa Seppäsen kirjassa Avaran sielun anarkia - voiko venäläisyyttä ymmärtää, Tammi 2002. T. Kerkko.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Ei tämä muistaakseni mikään Lomoilukirja ollut. Ihan laatukuvaa ja Seppo Saveksen haastatteluja ja juttuja, jos sama kirja tosiaan on kyseessä mitä muistelen.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Jukka, En tiedä lennujutuistasi enkä poliittisesta suuntautumisestasi. Enkä oikeastaan ole kiinnostunutkaan. Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä? K.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Äh, anteeksi kaverit. Balderin aikaan olen tiukasti Tikkakoskella talvisotaharjoituksissa, kalenteria kun tarkemmin katsoo. Mutta edelleen ovelta hakien onnaa muuna ajankohtana. T. K.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Minä se soitin. Kai sitä huomenna tulee vastaus. Sitten kysyn vielä Kerkolta. t. Kimmo
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Yksi lukematon opus olisi vielä jäljellä. Olkoot se sama 12 € kotiovellamme. T. K.
Vs: M: CCCP - valokuvateos! Jos olisi vielä jäljellä, niin kiinnostusta löytyy. Laita vaikkapa YV:tä...