Myydään : Metz 50mz5 salamasetti. Toimintavarma Metzin "Top of the line" malli muutamien vuosien takaa. Pelaava setti parilla laajakulma hajottimella. Itse olen käyttänyt salamaa ainoastaan orjakäytössä jalustalla. Bulkki SCA-adapteri joka toimii pelkästään synkkäpiuhalla. Kamerakohtaiset adapterit ilmeisesti ostettavissa kameramallien mukaan. Settiin kuuluu pari mezin omaa akkua jotka varmaan kannattaa uudelleen kennottaa. Toimivat nytkin, mutta tyhjenevät ilman quantumia aika nopeasti. Kennotus yksintertainen, akun pohja avautuu yhdellä ruuvilla ja sisällä heti näkyvillä 7X AA NiCd juotettavaa kennoa. Nopeasti katsottuna Itse kennoston hinta parista kympistä ylöspäin per akkupakkaus. Mukaan myös : Quantum Turbo lisäakku. ( tomii myös ainoana akkuna salamalle ) Piuhat Metziin sekä Canonin Speedlight valaisimille jossa ulkoinen akkuliitäntä ( esim. 540Ez, 550EX, 580Ex jne jne. ) Vanha, mutta täysin toimintakykyinen. Akku about 50% kunnossa. Uudenveroiseksi tuohan myös saa kennottamalla, nopea googlaus ja Quantum turbo kennotus 51$ ( dasaga.com ) Kuvia : http://mikkotikka.com/myydaan/ MYYTY ---------------------------------------------- Sitten vielä laitetaan myyntiin valotusmittaria eli Seconic Flashmate L-308B taskukokoinen vallitsevaa sekä salamavaloa mittaava laite. Aikoinaan pienin ja kevein noihin pystyvä laitos. 105euroa ---------------------------------------------- Tavarat kulkee Vihti / Helsinki akselilla. Posti kantaa myös muualle Suomeen... Myyty.