Myydään priimakuntoinen Canon EF 24-70mm 2.8L lasi. Linssin edessä pidetty alusta asti UV-filtteriä joten lasipinnat koskemattomat. Tulpat ja vastavalosuoja mukaan. Helsingistä löytyy. Hinta 850e.
Vs: M: Canon EF 24-70mm 2.8L Hei, Olen kiinnostunut Canon EF 24-70mm 2.8L linssistä? Minkä ikäinen lasi on? Asun Lohjalla, mutta käyn usein Espoossa. Kiitos vastauksesta jo ennakkoon T:Heikki
Vs: M: Canon EF 24-70mm 2.8L Hei, Kiitos tiedosta Olen matkoilla heinäkuun loppuun saakka. Olen kiinnostunut ostamaan objektiivin. Sopiiko sinulle kaupat 1.8. ja joskus illempana? Toivottavasti sopii Terveisin, T:Heikki
Vs: M: Canon EF 24-70mm 2.8L Moi, sopii hyvin. Laita mulle mailia lähempänä ajankohtana <EMAIL email="jussi.hellsten@gmail.com"]jussi.hellsten@gmail.com</EMAIL>. Merkkaan tämän varatuksi. Luonnollisesti kaupat lukkoon sitten vasta kun olet itse nähnyt linssin ja todennut sen olevan ok.
Vs: M: Canon EF 24-70mm 2.8L (VARATTU) Hei, Ok. Kiitos! Otan yhteyttä myöhemmin, niin sovitaan kaupoista tarkemmin. Terveisin, Heikki