Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY ***MYYTY Vanguard Tracker 3 jalusta ja kinopää

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana dreemeli, 20 Syyskuu 2015.

1. dreemeli

dreemeli Member

35
    0
    6
    Myydään otsikon mukainen paketti edullisesti. Jalustan yhdestä jalasta on lohjennut pieni pala (kts. kuvat linkistä), minkä johdosta tämä jalka aukeaa hieman pidemmälle kuin muut jalat. Sen vuoksi jalusta ei seiso suorassa. Tämänhän saa toki kompensoitua pidentämällä tuota viallista jalkaa muita enemmän. Valokuvauksessa en ole kokenut vikaa ongelmaksi, mutta video touhuissa on hieman ärsyttävä.

kinopää toimii moitteettomasti mutta kosmeettisia naarmuja siitäkin löytyy.

Lisäksi kauppaan kuuluu kaksi pikakiinnityslevyä yksi 1/4" ja toinen 3/8" ruuvilla, jalkojen lukkojen kiristysavain ja kantohihna.

Linkki kuviin; https://www.dropbox.com/sh/2697x9939skvrm7/AACBjrLtvpjioB3DbKZCOfoTa?dl=0

Myyty hintaan 45e

2. timora

timora

1
    0
    0
    Vs: Vanguard Tracker 3 jalusta ja kinopää

Hei,

Olen kiinnostunut jalustastasi- haussa on siis kohtuullisen tukeva jalusta Pentax 645- kokoluokan kameralle. Ymmärtääkseni kyse on juurikin tällaisesta jalustasta. Korjaa jos olen käsittänyt väärin.

Olen vielä huomisen (25.9.) itse Jyväskylässä ja näkisin tietysti mieluummin itse tavaran ennen kauppojen tekoa. Oletko siis huomenna tavoitettavissa? Asumme täällä Mankolan koulun vieressä Niinitiellä. Puh. 0453183040.

Terveisin,

Timo Ratinen

3. dreemeli

dreemeli Member

35
    0
    6
    Vs: Vanguard Tracker 3 jalusta ja kinopää

Vastattu ja muillekin ilmoituksen katsojille terveisiä, että tukeva on!