Hei, "Henkevä" kamera löytyi, muttei henkevää kuvaajaa. Eli viittaan onnistuneeseen ostoilmoitukseen viime syksyltä https://kameralaukku.com/ostetaan-f10/henkeva-kinofilmikamera-ja-lasitai-kaksi-t119443 ja tilanteeseen, ettei yhtään kuvaa ole otettu. Palaan siis muihin kuvausprojekteihin ja tarjoan nämä myyntiin. Hienoja pelejä. Contax ST filmirunko Vaikka RTSIII on ehkä maailman "hienoin" kinojärkkäsi, ST on mun lempikamera Contaxeista. Juuri sopivasti pienempi, kuin RTSIII ja tietenkin kevyempi. Jos nyt 800 grammaa on kevyt. Hienoa tekniikkaa, kuten keraaminen filminpainikelevy. Contaxin ergonomia ja helpot säädöt. Kuvassa oleva hihna ei kuulu kauppaan, vaan kameran oma, ruskea nahkahihna. SIistissä kunnossa. EDIT: Hintapyynti 200 euroa, yhdessä 1.7/50mm Zeissin kanssa 280 euroa **MYYTY** Carl Zeiss T* Planar 1.7/50mm Se vähän huokeampi ja kevyempi Zeissin normaali. Ja vaikka 1.4/50mm on himpun verran "parempi" - mun mielestä - ei tämä häpeä yhtään kuvanlaadun suhteen. Kunto on melko siisti, jonkin verran käytön jälkiä rungossa. Hintapyynti 140 euroa **MYYTY** Carl Zeiss T* Planar 1.4/50mm Kaikkien C/Y Zeissien äiti. Malliston ensimmäinen objektiivi ja edelleen laadukas peli. Samoin tämän kunto on melko siisti, jonkin verran käytön jälkiä rungossa Hintapyynti 200 euroa **MYYTY** Carl Zeiss T* S-Planar 2.8/60mm makro **MYYTY** Legendaarinen "Marko-Planar". Kiertyy, kiertyy aina 1:1 suurennussuhteeseen asti. Niin tarkka, että pahaa tekee. Kunto hyvä, rungossa käytön jälkiä. Ja jostain syystä tämä ei tarkennu ihan lähmpään asti eli pysähtyy 28 senttiin, 27 sentin sijaan. Huolto ei kuulemma löytänyt selitystä asialle. Joka tapauksessa hienoa jälkeä tekevä objektiivi Hintapyynti 280 euroa **MYYTY** Koko setti nähtävissä Ruoholahdessa, netti täynnä kehuja. Vaikkapa 10 vuoden takaa, potretissa mun sen aikainen kokoelma http://eskelinen-haili-helenius.blogspot.fi/2006/03/for-those-about-to-rock.html Tarjouksiakin kuunnellaan. Yhteydenpito: 0405590551 tai yv
Re: Contax ST ja Zeissit: 1.7/50mm, 1.4/50mm ja 2.8/60mm makro Uppista. Myös asiallisia tarjouksia kuunnellaan.
Re: Contax ST ja Zeissit: 1.7/50mm, 1.4/50mm Ups. Makro myyty, runko ja normaalit jäljellä. Tästä hieno kesäkamera filmi-iloitteluun!
Re: Contax ST ja Zeiss 1.7/50mm Vielä ehtii. Kesätarjouksena ST ja 1.7/50mm Zeiss 250 euroa yhteensä.