Vaihdetaan (tai myydään) otsikon hienokuntoinen lasi Samyangin 14/2.8 putkeen F-bajonetilla. Samyangin oltava AE-mallia ja luonnollisesti täysin toimiva ja siistissä kunnossa. Kysessä tämä lasi: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,55995.0.html Lähtee myös rahalla hintaan 300e + postit MYYTY. Objektiivi Tampereella, kaupat kasvotusten tai postiennakolla. Yhteydenotot yksityisviestillä. Edit: Mukaan Nikonin tulpat molempiin päihin ja metallinen vastavalosuoja HN-3.
Vs: M/V: Nikkor AI-S 28/2 -> Samyang 14/2.8 oon aina kunnioittaen katsellut noita tapiolan pyyntihintoja ja ihmetellyt sitä että joku ne aina kuitenkin maksaa..
Vs: M/V: Nikkor AI-S 28/2 -> Samyang 14/2.8 Miten tuo asia liittyy tähän myyntiin ? Sitä paitsi hyvin harvoin tulee vastaan noin virheetöntä ja hyvin pidettyä yksilöä kuin kyseinen AIS 28/2 on. Toki optiikan tai kameran runko voi olla päältä päin kulunutkin, jos vain se tärkein, eli itse optiikka on kunnossa samoin kuin mekaaninen toiminta.
Vs: M/V: Nikkor AI-S 28/2 -> Samyang 14/2.8 Pikaisen haun perusteella samaa lasia on myynnissä ebay.de:ssä 295-639e + postit sofort-kaufenilla, joten ei tämän hinnan pitäisi täysin metsässä olla. Tämä yksilö on vielä erittäin siistissä kunnossa. Lisäyksenä vielä ensimmäiseen viestiin mukana on luonnollisesti nikonin tulpat ja vastavalosuoja HN-3.
Vs: M/V: Nikkor AI-S 28/2 -> Samyang 14/2.8 Olen kuvannut tällä vain D7000:lla, enkä muista että olisi ainakaan silmille hypännyt. FX/filmi voi olla eri juttu. Edit: Löytyi ainakin yksi tällä, F5:llä ja polalla otettu kuva. Ja kyllä, se vinjetoi. Digikuvissa en vinjetointia huomannut.