Heihoi. Ostin tämmöisen yksiteishenkilönä, mutta täytenä lisenssinä. Mukana tuli kolmelle MAC koneelle serial numberit. Itte tarvitsen vain yhtä. Löytyiskö kiinnostusta vaikkapa 100e:llä saada oma Lightroom cs3.? Juho
Vs: M:Lightroom CS 3 Muuten ihan hyvä idea varmasti, mutta tuo rikkoo Adoben käyttöoikeusopimusta (kohta 4.4 Siirtämiskielto) eli on siis laitonta...
Vs: M:Lightroom CS 3 Näin on jos on kolme serialia, ei yksi joka toimii monella? Jos on niin ei tietenkään myydä. Edit: Niinpä näkyy olevan siirtämiskielto Suomen lisenssissä. Itse ostin ulkomailta jonkun paketin, tässä ymmärtääkseni on kuitenkin kolme erillistä serial numberia. Joku joka on ostanut Suomesta; tuleeko mukana yksi vai kolme? Mikäli kolme niin kauppoja ei tule. Edit2: Minulla kolme serialia, joten vastausten perusteella myös kolme lisenssiä. Ostaessa ihmettelinkin, että mikä ihmeen pack versio tämä on. No jokatapauksessa, kaksi vielä käytettävissä.
Vs: M:Lightroom CS 3 Itselleni tuli yksi, jota saa käyttää kahdessa koneessa (mutta ei samaan aikaan), esim pöytis ja läppäri.
Vs: M:Lightroom CS 3 Sama täällä. Adoben verkkokaupasta ostin (tuli fyysinen paketti kotiin asti) ja mukana yksi serial, jolla voisi asentaa kahdelle omalle koneelle. Tuotteen oikea nimi taitaa muuten olla Adobe Photoshop Lightroom 3. Ei siis mitään CS-höpinää siinä. (CS = creative suite)
Vs: M:Lightroom CS 3 Muistaakseni EU:n alueella ei voi kieltää lisenssien siirtoa. Siitä lienee jokin ennakkotapaus.
Vs: M:Lightroom CS 3 Mutta bundlepackien tapauksessa ne pitää siirtää kaikki... Saahan OSX:stäkin family packiä jossa viisi lisenssiä, ei niitäkään voi myydä erikseen enää.
Vs: M:Lightroom CS 3 Noinhan se on. Lightroomin lisenssin saa toki siirtää/myydä eteenpäin, mutta silloin pitää siirtää KOKONAINEN lisenssi eikä itselle saa jäädä mitään osia paketista asennettuna tai fyysisesti. Tuo on kyllä hyvin mainittukin Adoben käyttöoikeuksissa.
Vs: M:Lightroom CS 3 No silloin asiassa ei tosiaan pitäisi olla mitään ongelmaa. Itselläni on Lightroom 3:en kaksi asennusta samalla serialilla eli yksi lisenssi -ostamasi pack näyttää tosiaan sisältävän 3 lisenssiä koska serialejakin on kolme. Poistun takavasemmalle-ei ollut tarkoitus häiriköidä kauppoja
Vs: M:Adobe Photoshop Lightroom 3 Myydäänkö jossain kolme serialia samalla hinnalla? Jos on vain vahinko sattunut pakkaamossa. Eikö sentään serial number ole aina itse ohjelman lisenssi ja ohjelman ostajalle täysiarvoinen (kunhan edellinen omistaja kertoo tarvittaessa omistajan vaihdoksesta Adobelle, jos sen on rekisteröinyt) ?
Vs: M:Adobe Photoshop Lightroom 3 Ilmeisesti amerikoissa myyvät, tosin hinta oli vähän ;S mutta kun paypalillä sattus rahaa olemaan niin kiusaus oli liian suuri.
Vs: M:Lightroom CS 3 OSX:n packissäkin tulee viisi lisenssiä, muttei niitä silti saa myydä kuin koko päkkinä... Jos myyjä myy 3 ERI lisenssiä, on kyseessä eri asia kuin bundlepack. Silloin tulee myös yleensä paketteja kolme.
Vs: M:Adobe Photoshop Lightroom 3 En tosissaan alkanut jaksaa lukemaan koko ketjua läpi, vaikkei pitkä ollutkaan, mutta lyhyesti, minua lisenssi kiinnostaa kyllä !