Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: 25B salamalamppuja

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana sorbuz, 19 Huhtikuu 2012.

1. sorbuz

sorbuz Member

806
    7
    18
    Siivotaanpa komeroa, eli myydään seuraavaa pikkunippeliä:

Yksi täysi ja yksi vajaa laatikko (yht. 22 kappaletta) Sylvania Blue Dot Press 25B-bulb-salamalamppuja 10 eurolla

Sijainti: Helsinki, postikulut ostajalle jos postitellaan
    Yhteydenotot: Yksityisviestitse, kiitos!

EDIT: En muuten osaa sanoa varmuudella toimivatko salamalamput tai tuo salama, joten ne myydään "as is". Ovat kuitenkin käyttämättömiä.

JO MYYDYT TAVARAT:

Popular bulb-salama (käyttää 22,5v paristoa ja menee nätisti pieneen suojapussiin) sekä askillinen Sylvania M3-lamppuja 10 eurolla MYYTY

Uusi ja käyttämätön amerikkalais-sidonnalla oleva kansio, jossa on 70-80kpl 4x5 negatiivitaskulehtiä, taskut myös käyttämättömiä mutta hieman patinoituneen oloisia kun ovat lojuneet pitkään avattuna, 10 eurolla MYYTY

Polaroid-kameraan tai perään siistit vararullat 5 eurolla MYYTY

Käyttämätön ja paketissa oleva filmin ongintalaite (takaisinkelatusta filmipurkista siis) 5 eurolla MYYTY

Projektorilamppu esim. vanhaan 8mm projektoriin, lampussa lukee että Narva 12V 50W 26.6636/12 74, tietääkseni käyttämätön, 5 eurolla MYYTY

2. sorbuz

sorbuz Member

806
    7
    18
    Vs: Myydään sekalaisia nippeleitä

Jaaha koitin muokata tuota ilmoitusta ja onnistuin vastaamaan tähän. Pahoittelen aiheetonta nostoa.

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Uskaltaskohan noihin negatskuihin oikeasti laittaa negat, mä olen tähän mennessä oppinut käyttämään/luottamaan pergamiinisiin negataskuihin. Mulla on muuatmat negat menneet sellaisessa muovisessa negataskussa mössöksi, saattaa olla tietysti että kiinnityksen tai sen puutteellisuudellakin on ollut jotain tekemistä asian kanssa :) Mutta mä voisin varata noi 4x5" negataskut.

4. Ola63

Ola63 Member

256
    0
    16

Filminkelauslaite kiinnostaa.
    Olli 0400-656415

5. sodeto

sodeto Active Member

704
    100
    28

Yv:tä meni

6. sorbuz

sorbuz Member

806
    7
    18

Jokaiselle negatiivien varastointimenetelmälle löytyy varmaan omat puolustajansa ja haukkujansa, mä olen käyttänyt polypropyleenitaskuja 4x5 negojen kanssa hyvällä menestyksellä. Kino- ja rullafilmin kanssa on kätevää kun pinnakkaiset voi tehdä ilman, että negoja tarvitsee ottaa pois taskusta. Mutta en voi mennä 100% takuuseen noista taskuista mitä tässä on kaupan, koska en ole niitä koittanut, ne ovat vaan odottaneet aikaa parempaa.

Vastailen yhteyttä ottaneille yksityisviestien saapumisjärjestyksessä. Kiitos!

7. sorbuz

sorbuz Member

806
    7
    18
    Vs: M: 25B salamalamppuja

Plim plom, salamalamput ovat vielä kaupan!