Vs: Raskaan sarjan valokuvataidetta Sellaisia fiiliksiä, että mukavan graafinen. Hienon hailakka. Olisi kiva nähdä isompana, silleen tosi isona. Metrien kokoisena.
Vs: Raskaan sarjan valokuvataidetta Taianomainen tuntu. Usvametsä, josta kohta taapertavat Frodo Reppuli, Sam ja Klonkku etunenässä...? Tasainen sinisyys - ehkä liiankin tasainen tuo kyllä rauhallisuutta. Jotain silti odottaisi tuohon kuvan alareunaan suurin piirtein kultaisen leikkauksen kohtaan. Hahmo, jotain poikkeavaa? Hieno silti! Tämä on vain näkemykseni kuvataidealan koulutuksen pilaamana. T: Ari
Vs: Raskaan sarjan valokuvataidetta Kylmä on ensimmäinen fiilis, pohjautuu katsojan omiin kokemuksiin. Olen Jaakon kanssa samaa mieltä, tosi iso koko olisi poikaa - mukava tuota on katsella. Vähän ehkä liikaa tavaraa tai joku sotkuisuus hiukan häiritsee - korostuisi graafisuus enemmän, tai sitten joku koukku olisi saanut olla, joku jossa katse saisi hiukan levätä. Sanoo hän, joka ei kyllä taiteesta mitään ymmärrä...
Vs: Raskaan sarjan valokuvataidetta Kiitos kommenteista! Tämä ei ole minun nappaama kuva, vaan 4-vuotiaan poikani. Otin hänet ekaa kertaa mukaan kuvailemaan ja annoin hänelle Kodak brownie laatikkokameran, sisään vanhaa ektachromea. Opetin häntä painamaan laukaisinta aina kun etsimessä näkyi jotain kivaa. Filmiä siirsin eteenpäin aina silloin tällöin. Tästä yhdestä ruudusta tuli ihan kivan näköinen ja jännän värinen. Minusta on hienoa ja mielenkiintoista, että sopivan kameran valitsemalla pieni lapsikin voi saada aikaan kaunista valokuvataidetta.
Vs: Raskaan sarjan valokuvataidetta Aivan oikea periaate! Minulle isä pisti käteen kuusivuotiaana Kodak Six Brownien ja siitä lähtien on kamera ollut osa elämää... Useimmiten lapsi kuvaa ennakkoluulottomasti ja näkee ympäristönsä aivan eri näkökulmasta kuin kaavoihin kangistuneet aikuiset. Hyvää kuvausintoa teille toivoo Ari!
Vs: Raskaan sarjan valokuvataidetta tästä alkaa heti etsiä jotain tunnistettavaa hahmoa... mut ehkä etsivä löytää....... elikkäs tän vois myydä whaikkapas Vatikaaniin nimellä "Pyhän Ködakin Käärinliinat"
Vs: Raskaan sarjan valokuvataidetta Hyviä fiiliksiä herää ja varsinkin nyt kun sanoit 4-vuotiaan poikasi kuvaamaksi.