Vs: Lust och liv Eipä löydä kehumista näistä, edes Kake :[ Edit: Viimoisenä epätoivoisena temppuna yritin (just ihan äsken) kerjätä kakelta kehuja. Mutta ei ... ei, ei ja vielä kerran ei ... Turhaa koko elämä ... Aika epätoivoista alkaa olla tämäkin touhu, säälin jo itseäni. Tämmöseen jamaan ajautunut ...
Vs: Lust och liv Hyvin huomioitu. Harrastukseni alkaakin nyt vaikuttaa ihan hedelmälliseltä hankkeelta. Epätoivosta sikiää nyt uusi, kaunis mahdollisuus, ehkä ? Olet Enkeli, Kake. Pelastava, ihana enkeli ! Vaude. - Est
Vs: Lust och liv Minun mielestäni tuo Est (kaunis nimi BTW !) on sangen lahjakas mies. Välillä jopa varsin briljanttikin. Kyllä näitä katselee, ihan mielellään. Jatka vain samaan malliin ja samaa rataa, niin hyvä tulee. - Liisa
Vs: Lust och liv On se, lahjakas mies; ei käy moittiminen. Mopo karkaa välillä, kelläpä ei. Ruoskin häntä, en pahuuttani vaan vieläkin parempiin saavutuksiin kannustaen....kait.... Jos miehen saa näyttämään noin aidon (?) haavoittuvalta ja samalla hiukka macholta niin kuva toimii, bueno ! LISÄÄ NÄITÄ !
Vs: Lust och liv Ruoskintasi on ihanaa, se elähdyttää. Sopivasti annosteltuna. Kiitos siitä. I Love It ! En yhtään näytellyt tossa omassakuvassa, olin ihan helvetin masentunut, kun sen otin. Joissakin muissa kuvissa olen hieman epärealistisen itsevarman näköinen, mitä en todellisuudessa ole pätkääkään. Olen oikeasti ujo, arka ja säikyn helposti kaikkea. Yliherkkäkin olen. Ja taipuvainen myönnytyksiin ja alistumisalttiuteen. On ihana homma että olet täällä vielä, didgeridootaboo. Jos olisit lähtenyt pois kokonaan olisin kantanut syyllisyyttä, joka olisi ollut aivan liian raskas vammautuneelle selälleni. Ei oteta tästä foorumista turhia paiseita, otetaan löysin rantein ja lungisti ... kyllä se siitä. Eiks je ? Ratsastuspiiskaterveisin !!! - Sun oma Erskas. Ja nyt: Rentoumiseen hieman epätaidetta (vaikka toi kuva jotenkin ahdistaa itseäni, en ihan tunne siitä itseäni, vieras kundi ... mutta dokumentti - jostakin sekin on. Piis & Lööv !) : Edit: Typo
Vs: Lust och liv Ei kyllä mä -sittenkin- tunnistan itseni siitä. Hetken mieleni täytti outo vieraantuminen joistakin psyykeni äärialueista. - Erska Edit: Aurinkoihottumaa, se se oli. Pärstää pisteli ja se vitutti.
Vs: Lust och liv On se kiva kettukin. Meistä on tullut kaverit. Mulla on siitä videota ja fotoja vaikka kuinka. Höpsö kettu ; Sitä joutuu joskus ihan ohjaamaan autojen tieltä pois, kun se niin ihmisin luottaa. Citykettu. Polkupyörien allekin se on meinannut jäädä. Juttelin sille niitä näitä viime joulupäivän yönä Laajasalon sillalla ja se pysähtyi kuuntelemaan mun kähinää (sanoin sille mm. "Hyvää Joulua Rakas Kettu") ja tämä meinasi jäädä rekan alle. Mulla on siitä videokin. Säikähdin. Onneks kuski sai väistettyä, juuri ja juuri ajoissa ja kettu vain ihan muina kettuina hölkytteli tiehensä, kuin mistään vaaroista mitään välittämättä. Ketulla on hieno asenne. Ihana kettu. - Erska