Minulle kävisi sikanauta, mutta vaimolle vain nauta ja siitäkin se 'kevyt. Mitenkähän kevyttä nuo oikeasti ovat, hinta ei ainakaan ole kevyt verrattuna sikanautaan. Ovatkohan tavalliset prisman jauhelihat suomalaisesta lihasta? T Jukka
Vs: Raaka jauheliha Kevyt ei kyl kelpaa alkuunkaan. Eli kelailen niitä prossia ylöspäin valintarosessissa.
Vs: Raaka jauheliha Minunkin mielestäni kaikenlainen kevythössötys on vähän huijausta. Muissakin tuotteissa kuin jauhelihassa. T Jukka
Vs: Raaka jauheliha Tottakai moni kermaperse oikein tuntee laihtuvansa kun paketissa on sana "kevyt".Anteeksi suora tekstini,no tuttua kai.
Vs: Raaka jauheliha Jos tekee kevytjauhelihasta (6%) lihamakaroonilaatikon tai tavallisesta(24%) ja sen laatikon syö 5 henkeä tulee yhdelle hengelle siinä 13.6g enemmän rasvaa. (jos kaataa kaiken jauhelihan sinne laatikkoon mukaan. Mä yleensä kaadan sen rasva vesi seoksen pois niin ei taida jäädä ero moneenkaan grammaan)
Vs: Raaka jauheliha Jauheliharuoat on monesti niitä, joihin olisi hyvä olla vähän -tai siis vähän enempi -rasvaa, sika-nauta on melkoisen hyvä kombinaatio. Kannattaa muistaa että kun tehdään kevyttuoteita elintarvikkeiden ominaisuuksia korvataan lisäaineilla ja käsittelyillä.
Vs: Raaka jauheliha Samaa mieltä. Henk.koht. vältän kaikkea light-kamaa. Syön leivän mielummin kokonaan ilman juustoa kuin 9% light-juustolla! Nytkin paljastui tutkimus, että light limut aiheuttaa syöpää... sopii terveysintoilijoille.
Vs: Raaka jauheliha Hienoa. Osaat lukea. Lainaapa nyt se kohta missä keitettyä tai pasiettua possunlihaa syödään -ei tässä löydy myöskään kohtaa jossa syödään keitettyä tai paistettua naudanlihaa, joten mistä mahdat puhua taas?
Vs: Raaka jauheliha Nimenomaan: kysymyksia ja vouhotusta ihan omuituisilla väittelillä, ja juuri tuolla kypsällä "mä en siis ala mitään, ku ei tarvii, ku en ole aikuinen" -linjalla. Avaas se pelikonsolis taas... ;-)
Aikuisille otsikko: Raaka jauheliha Oli muuten lautasellinen heppajauhelihaa sinapilla ja oliiviöljyllä aikas namia! Raakana siis.
Vs: Raaka jauheliha No eikös se toisaalta ole hyvä että eläimestä, kun siltä nyt henki tuon vuoksi kuitenkin otetaan pois, hyödynnetään mahdollisimman paljon eikä syödä niistä vaan pelkkiä sissefileitä? Mun mielestä koko eläin saisi olla päätuote.