Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Doom

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 12 Joulukuu 2006.

1. Mike

Mike

699
    0
    0
    Vääristeltynä.

2. Vs: Doom

Tykkään. Tämä on hieno.

Älytön, mutta hieno.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Vs: Doom

Jännä että tässä on "doom", mulla tulee enemmän hengellinen juttu mieleen. Sininen ja valkoinen, pelastuksen värit. Jos tuomiota haettaisiin niin pitäisi olla uhkaavampi, toisaalta jos tässä ollaan haettu lapsen katseista juttua? Hmm-m, okkei kuva ei näin ihan ole toimiva mutta toisaalta herätti ajatuksia otsikon ja kuvan suhteen eli siinä mielessä (pienellä) onnistunut.

4. Mike

Mike

699
    0
    0
    Vs: Doom

Mä en kyllä tiedä sitten yhtään mitään rakennusten kuvaamisesta ja tämä on napattu Tipen jollain Sigman kakkalasilla kuten reunoista näkee. Tais Tipe kadottaa sen lasin jonnekin. Doom siitä kun en nyt muutakaan keksinut ja tuohan on Tuomio(doom)kirkko. Härskihän toi on ja koitin edes jotenkin kuvata erilailla tuon varmaan Suomen kuvatuimman kirkon. Rakennukset on niin tylsiä kuvattavia, että välillä ihailen kovasti kuvaajia, jotka saavat rakennuksesta irti jotain eloisaa.

Onko kukaan koskaan miettinyt miten siistiä olisi vetästä jossain Pariisissa kuvausralli, siellä ne rakennukset ovat todella pirullisia.

5. Vs: Doom

Arkkitehtuurin kuvaajat yleensä vain dokumentoivat mutta tässä mä näen ihailua. Oli miten oli mutta vääristymä ja överiksi vedetty sävytys puhuvat puolestaan. Erilainen, siksi mielenkiintoinen.

Jep, onhan tuo käynyt mielessä. Kuvauskohteiden kartoittaminen ja sopivan kuvaushetken odottelu vaatisi ainakin viikon reissun. Ei ole mahdollista kuin kesälomalla. Ajatus olisi hyvä, pitäisköhän lähteä?