Nämä vielä kun on tänään kuvattu penillä, ajoin oikein tuon perässä että sain haluamani "oivaltavan" katukuvan, vai saako "oivaltavaa" katukuvaa kuvata autosta? Seillä missä kävin tuon traktorin kuvaamassa oli myös tälläisiä, harmi kun on toi olyn pen kameran harjoitelu vielä kesken, parempaan olisi pitänyt pystyä, sori. Edelleen annan kuvien puhua, enkä lähde taistelemaan komenteista, asiallisiin voin vastata. T Jari valokuvauksen harrastajasetä.
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Aja ojaan. Kisuli kuva on kyllä hieno....oikein piti kattoa ja sanoa "mitä ihania kisuleita siinä kuvassa onkaan". Kissakorttikuva.
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Hirveän ilkeätä ... kun toivottelee ihmisille onnettomuutta ("Aja ojaan"). Etkös sinä ollut semmoinen jonkin sortin "kristillis-uskonnollinen" Mies ? Lue uudestaan Vuorisaarnasi ( ja koko Uusi Testamentti). Ja kadu <SIZE size="6"]!</SIZE> Olisi myös syytä pyytää anteeksi ? _________________________ Söpöjä kissanpentuja. - E :[
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Kissat on symppiksiä. Skarppi on takimmaisessa kaverissa, se vähän hämää. Tuosta ylemmästä kuvasta tulee kyllä mieleen ojaa kohti opastus. Sinänsä nämä voisi olla vaikka NiCanonilla kuvattuja, ei paljoa paina tuo Olympus sikäli..
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Vähemmän se painaa kuin mikään mun Nikoneista (niitä on n. tusina nykyään) (pari Canoniani painaa taas vähemmän kuin tuo Olympus) ... Kivoja kissoja ... T Erska
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Mulla on yksi Nikon joka painaa enemmän kuin Voigtlanderini, toisaalta yksi Olympykseni painaa vähemmän kuin kumpikaan... Yksikään niistä ei paina niin paljon että vaikuttaisi kuvaamiseen. Valota siis hieman ajatusta...
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Minä taas painan enemmän (ja useammin) kuin yksikään Nikoneistani, mutta mitähän sekään tähän ketjuun kuuluu....
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Missäs se lennokas ja sielukas huumorintaju ? Elä nyt viitti ottaa kaikkea niin saatanan vakavasti ... Tää on vaan tämmöstä läppää, netissä ... Rauhoitu, rakas pikku "kuumakalle" ... Piis pliis. - E
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Mä luulen että mä painan enemmän kuin sä ... mutta se ei kyllä tähän ketjuun oikein kuulu ... Tsiisus ... Piis pliis ... Hahaha -E
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Mä sanoisin, jotta kissakuva on kiva ... Hah ... Tsiisus ... Hahaha ...
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) ^^^Läppäähän se vain. Ajattelin vain että onko jotain skitsoilua taas. Piis piis vaan sinnekin.
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Tänks. Kivaa kesispäivää, Silvasa. Mä en ketään vainoa ... Piis ynnäs Lööv vaan joka iikalle ! T Erska Edit: Tsrgens tää skidi OoTee, Herra Sirén.
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Minä taasen ymmärsin myös tuon Juke.K:n kommentin ekasta kuvasta, siinähän aivan selvästi kehoitetaan ajamaan ojaan. Sinnehän tuo merkki osoittaa
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Siis minunko pitää pyytää anteeksi? Se oli kommentti ekasta kuvasta. Minusta se tuo mieleen aja ojaan fiiliksen kun nuoli sinne osottaa.
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Väärinkäsitys (?) - ota vaikka galsa suihku (tai piekse mut seuraavalla Stadin reissullasi). Kutsu jostain apua ... mä en nyt jaksa alkamaan mitään jumalavääntöjä - tsori (eiköhän ne ole jo koettu, tähän ikään ...) Heippis ... - E
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) ... Joudunkohan mä nyt jonnekin saatanan helvettiin ... ? <SIZE size="6"]:O</SIZE>
Vs: "oivaltavaa" katukuvaa ja kissoja (pen) Mikä tuossa yllättää? Tuo oli kiireessä pikaisesti napattu, jos on mielekiintoa ja kissanpentuja saatavilla, niin noitahan napsii vaikka kuinka.