Vs: On elokuu, ja minä olen viljaa.... Muutetaan, taitaa se olla pellossa jopa kuvattu. Jotenkin tytön rajat ihmeelliset, päälleliimatun oloinen. Käsittely "melko" rajua, Higg
Vs: On elokuu, ja minä olen viljaa.... Käsivarsien ulkorajat näyttävät mustilta. Miksi vai onko minun monitorissa säädöt vinksallaan? Otherwise: Sakke, you naughty boy.
Vs: On elokuu, ja minä olen viljaa.... Kuvankäsittely näyttää pahalta, mutta otsikko ja aihe ovat hulvattomia. Siis tämmöiselle pin up tyylillä retroilevalle kuvalle. Nauratti, ei kiihottanut.
Vs: On elokuu, ja minä olen viljaa.... paljaat tissit vie ikävästi huomiota kauniista suomalaismaisemasta, kultapelloista. EDIT: hiukset saisi olla vaaleat ja tatuointeja vähemmän.
Vs: On elokuu, ja minä olen viljaa.... Kuvalla on avunsa ja ansionsa. Kuten myös omat vaikeutensa, katsojalle. Jonkinasteinen kolmiulotteisuuden uupuminen, sävyjen sekä värimaailman epäluonnollistaminen että latteuttaminen hämmennyttävät konservatiivista silmää. Jotain mukavaa siinä kuitenkin havaitsen... - Erska
Vs: On elokuu, ja minä olen viljaa.... Yhteiskunnallisen murroksen merkki. Ennenvanhaan tehtiin juhannuksena taikoja: neidot kirmasivat pellolla keskiyöllä alasti ja ensimmäinen vastaantuleva mies oli tuleva aviomies. Nyky-yhteiskunnassa kirmataan pellolla alasti keskellä päivää. Ensimmäinen vastaantuleva mies on valokuvaaja, joka auttaa neitoa saamaan ammatin valokuvamallina. Kuvassa on hieman virkaa-tekevä meininki. Viljakaan ei ole kovin eläväisen näköistä eikä tartuta neitoon hekumallisuutta.