Vs: Stone man Hyvin nähty. Vaikka minä kyllä hahmotan kivessa ainakin kahdet kasvot. Ehkä liian vilkas mielikuvitus...
Vs: Stone man On oikeastaan vaikea tarkkaan tietää mitä on nähty, sillä tämän kokoiseen kivenpalaseen mahtuu yleensä ainakin viidet ihmiskasvot. Tässä näyttäisi myös olevan ainakin yksi apina. Mutta tietysti erityisen hyvä teos onkin se, jossa jokainen näkee omanlaisensa kasvot.
Vs: Stone man Minulle tässä esittäytyy kaukainen hahmo "Kalevalasta". Outo juttu jo kuvausvaiheessa, kun maiseman valojen paremmaksi muutumista odotellessa otin jalkojen juuresta yhden ruudun ja jatkoin muita hommia. Sitten joskus myöhemmin filkan kehityksen yhteydessä muistin tämän hahmon. Siitä lähtien olen aina käynyt katsomassa onko hahmo näkyvissä...... Ei ole ollut.
Vs: Stone man Höh, siinähän on selvästi mies, joka halaa naista takaapäin. Kohta pää painuu ja mies suutelee naista kaulalle.
Vs: Stone man Ja siinä kyljessä on se murheellinen "apinakin", joka kyllä oikeastaan näyttää murheelliselta leijonalta Aika psykologinen kuva muuten...
Vs: Stone man Yllämainittujen lisäksi siinä näen ainakin vielä lempeän jumalan, joka kotkapäähineensä kanssa tarkastelee luomuksiaan.
Vs: Stone man Pakko tämä harras tunnelma on rikkoa ja sanoa, että kyllä siinä Darth Vaderia on myöskin...