Vs: Lumi trombi + älä ota Huonointa netissä juuri nyt. Itsekritiikin rippeetkin jääneet jonnekin matkan varrella. Ei mene edes 'läpällä'
Vs: Lumi trombi + älä ota Export oli hienoa muotoilua.... Taisi olla joku Arabian kahvikuppimuotoilija, joka sen suunnitteli. Tyylikäs peli, mutta moottorit olivat mitä sattuu. Niitä kait keräiltiin Euroopan tehtaiden takapihoilta jäännöseriä, vai mikä lienee - niitä taisi olla jos vaikka mitä. Puch, Tomos, jotain hollantilaisia, jotka aina leikkasivat kiinni lämmetessään.
Vs: Lumi trombi + älä ota Export sai muotoilupalkinnon joltain/jossain, meidän Soliferissa oli myös termostaatti, varmaan eka sellainen mopoissa, Tomoksen kone, ja hyvin toimi siihen asti kunnes meikäläinen ajoi sen traktorin peräkärryn alle.
Vs: Lumi trombi + älä ota Jep. Me sovitettiin tuollaiseen viisivaihteinen minicross-moottori, avarrettiin huuhtelua ja sitten yksi rr-pyöriä virittänyt guru laski siihen uuden imupuolen, käyrän ja pakoputkiston. Kaasarikin oli kasikymppisestä minicrossista. Sen jälkeen naapuruston katuendurot peruuttivat vastaan sinne 90 km/h asti, jolloin siitä loppui vitosella välitykset. Olihan se aivan ruokoton ajettava, kun etupää ei pitänyt mitään muualla kuin tasaisella kadulla tai jäällä. Hauskaa oli kuitenkin niin kauan kuin kytkin ja boksi kesti. Keuli vielä kakkosella kaasusta ilman sarvista nyppimistä ja nappasi kiekkaa johonkin 12000 r/min. Äänikin oli kuin crossipyörässä. Kauhee laite =)
Vs: Lumi trombi + älä ota Oli tietysti, eihän termarilla muuten olisi virkaa, niin ja mopojen vesijäähdytykseen oli vielä matkaa aika lailla. Helkaman AX oli vesipyssy jossa oli kiertovesipumppukin, toisin kuin Tunturin Aquassa, jotka sitten usein leikkasivatkin kiinni kun luonnollinen kierto ei riittänyt.
Vs: Lumi trombi + älä ota Pidin noita kuvia tavan tallaajan peruskuvina, jotka olisivat evvk. Täytyy taas tunnustaa, kuinka väärässä olin. Hyvä kuva saa keskustelua aikaan, ja nyt ollaan jo hiustenkuivaajissa. Siis ON. Kapa