Vs: Nainen (malli itse poseerasi, katukuva) Tota voisko joku neuvoo miten saa sen kuvatyypin että clickkaamalla muuttuu isoksi katselunäkymään? Laitoin isoimman linkkauksen mitä saa mutta foorumi typisti.
Vs: Nainen (malli itse poseerasi, katukuva) kokeiles muokata tota kuvan url:aa silleen että kuvan koko on se _smaller, tallennat ja sitten muokkaat takasin, vaikkapa _img1280 kokoon. Auttaisko? Mä joudun ainakin kikkailemaan kun jos laitan img900 tai img1280 kokoisena niin aukee hirveen isoksi. sitten kun muokkaan sen tohon smaller-kokoon ilmestyy noi skaalauskoot, ja sitten taas muokkaan takaisin haluamakseni kooksi, useinmiten tuohon img1280 kokoon. Jostain syystä joudun tekemään tollasen kikkailun.
Vs: Nainen (malli itse poseerasi, katukuva) Kiitos avusta suuresti. Nyt sitten kikkaillaan.. mutta toivoisin kyllä helpompaa tapaa!
Vs: Nainen (malli itse poseerasi, katukuva) Kuvassa naisella/tytöllä on hiukan krapulaiset silmät,vaikuttaako sävyala tai joku muu siihen? Ei paha kuva muuten ja laittele vaan tuleman. t Kimo