Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kukkasia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Helmeri, 9 Huhtikuu 2005.

1. camera

camera

46
    0
    0
    et varmaan ottanu kuvaa tänä kesänä.

loistava kuva.

2. Juki

Juki

313
    0
    0
    Hyvännäköistä "makrolla maisemaan" -jälkeä, jota voisi pienellä rajailulla parantaa paljon. Netissä eivät 1600 pix leveät kuvat sinällään ole ihan katsojien suosiolistan kärkipäässä...

3. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Samaa mieltä, kokoa voisi pienentää hieman jotta mahtuis ihmisten näytöille kokonaisuudessaan. Kuvasta sen verran, että ihan hyvin tulee tuo puutarha esille, mutta minua häiritsee tuo, että kohde on sijoitettu keskelle ruutua ja ensimmäinen kukka on epäterävä osittain. Hankaliahan tämänkaltaiset makrot ovat, lähemmäs voisi mennä, mutta silloin jää tuo ympäristö vähän enemmän piiloon...

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tiukempaa rajausta. Ylhäältä ja vasemmalta pois. Vaikka kukka itsessään onkin ihan nätin näköinen niin hiukan ontuupi kuva kuvana.

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Makro... en aivan makroksi tuota kutsuisi. Mutta ihan värikäs lähikuva, jossa tauta muovautuu samasta sävystä kuin itse kohdekukkakin. Parannusehdotuksena olisi rajaus siten ettei ruukut näkyisi. Eli rohkeasti vaan alemmas kuvaamaan. Puuttuu se puutarhafiilis tyystin nyt. Tai no joo...jos tää on semmonen kaupallinen "puutarha" niin sit.

6. Kasvihuone pöytä on hyvä paikka kuvailla. Ei tarvi konttailla.

7. 3.4.2005 on kuva otettu.
    kiitos kommenteista, seuraavalla kerralla tuleekin sitten parempia kuvia :)

edit. Minkä kokoisina kuvat kannattaisi laittaa nettiin? Ihan sama mikä kuvan koko tähän mennessä on ollut, joku on siitä valittanut.

8. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    800 pix levee on aika toimiva.

Itsekkin tota vastaan hivenen taistelen, mutta olen alistunut. Sillon suurinosa surffaajista/katselijoista näkee sen kokonaisena ruudulla ilman scrollaamisia.

9. kukan nimi

Englannin pelargonia on sinun kasviksesi nimi