Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

lukko

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 8 Toukokuu 2005.

    melkeen suoraan kamerasta, ainoastaan ylhäältä ja alhaalta cropattu pikku siivut pois. ite oon tyytyväinen. murskatkaa mut.. :D

    [​IMG]
     
  1. Komee lukko. Ainoa mieleen tileva parannus on, että oiskohan joltain suunnalta saanut taustan paremmaksi? Jotenkin tuo vaakasuora hirsiseinä kontra pystylautaovi syö huomiota pääosan esittäjältä. Tästä kulmasta kuitenkin lukolle tulee valo niin hyvin, että taitaa olla just paras vinkkeli.
     
  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Hyvin on kohde tarkkuusalueen sisällä... ja valo luo sille muutenkin sopivasti tilaa. Detaljia riittää ruosteisessa pinnassa. Ei paha...
     
  3. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    ??? Minun silmiin pehmyttä, mikäli on tarkkuusalueen sisällä niin tekniikka on tullut vastaan tai sitten terävöitys on unohtunut. Aihe ja valo kuitenkin hyviä, keskisommittelu vielä vaivana.
     
  4. tarkennus on otettu tosta lukon lenkistä automaatilla.. omaan silmään näkyy eroa tossa lenkin ja itse lukon välillä tarkkuudessa. ja on terävöitetty! en vaan vissiin uskalla terävöittää tarpeeksi yleiseen makuun ;)
     
  5. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Olis kait pitäny kirjoittaa että _tarpeeksi_ tarkkuusalueen sisällä ja lukko irtoaa hyvin taustasta.

    Olin iltasella aika väsyksissä ja silmät ristissä kokopäivän Suomenlinnassa olleena, joten kait pieni pehmeys on myös katsojassa ollut ;)
     
  6. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Minusta tuo näyttää himpun pehmeältä.
    Mutta sitä suurempi ongelma on mielestäni siinä että tausta on noin paljon vaaleampi kuin itse kohde. Ja se korostuu tuossa sommittelussa vahvojen linjojen kautta.

    Pieni alivalotus olisi ehkäpä ollut myös paikallaan vahvistamaan kontrastia ja luomaan tunnelmaa (1/3 - aukko). Tai sitten läppärin näyttö tekee tepposet (tämä on aika vaalealla), mutta tämä ei ole kuviin optimoitu.

    Vesku
     
  7. Pitäisin paljon, mutta tuo kuvasuhde tökkii. Pystyykö rajata 3:2:een?