Vs: lattiakaivohirviö Tukka putkesta. Hyvä sommittelu ja viivat tukevat tätä mielenkiintoista kohdetta.
Vs: lattiakaivohirviö Aivan samaa ajattelin. Mulla tuo näky kanssa edessä kohtapuoliin. Ei suihkun lattiakaivo tahdo enää vetää
Vs: lattiakaivohirviö Yhh, meilläkin asustaa noita hirviöitä siinä lattiakaivon tuntumassa, kun taloudessa asustaa kaks pitkätukkaa...
Vs: lattiakaivohirviö Minä arvelisin, että kyseessä voi olla sokeritoukka. Niitähän on kaikissa kylpyhuoneissa, mutta onneksi ne menevät ihmisen tullessa nopeasti piiloon. Ne eivät ole vaarallisia aikuisille, mutta pikkulapsia ei pidä jättää yksin pimeään kylpyhuoneeseen.
OT: lattiakaivohirviö Desinfektol P (apteekista) laimennettuna 50/50 vedellä ja sumutettuna sokeritoukalle tekee siististi laakista vainaan...
Vs: lattiakaivohirviö Hyij itku. Juuri ennen tämän kirjoittamista suoritin kyseisen puhdistustoiminnon. Yrjörefleksit ainakin toimii.
Vs: lattiakaivohirviö Tässähän on 80 luvun suurjuoksija"jarmon" kainalokarvat selvästi,harvinaisen vastenmielinen kuva,taidetta sanon minä.