Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ltd 440 Kawasaki

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana erppa, 27 Huhtikuu 2005.

  1. erppa

    erppa

    18
    0
    0
    Tuli räpsittyä kuvia eräänä keväisenä sunnuntaina ja tämmöinen sattui kohdalle.


    [​IMG]
     
  2. Taustaa olisi voinut tämän kuvan kohdalla miettiä vähän paremmin. Ei meinaan luo mitään kauheata vapauden ja ajamisen ilon tunnelmaa tuollainen kolossaalinen peltihalli ja sekava luonto taustalla. Taivas ja pilvet ok. Pyörä itsessään on hyvin sijoitettu ja sille on myös jätetty rajauksessa riittävästi tilaa.

    <OT>
    Moottoripyörä olisi kyllä tosi kiva. Useasti kun ajelee ja näkee jonkun hyvän kuvauskohteen, niin tekisi mieli pysähtyä. Valitettavasti kun alla on nelipyöräinen, autoksikin jossain kutsuttu laite, niin sen pysäköiminen teiden reunaan, pientareelle tms. on pirun hankalaa, ellei jopa mahdotonta, hommaa. Elättelin jo hetken toivetta, että täksi kesäksi ostaisin kaksipyöräisen enduron jolla pääsisi kivasti paikkaan kuin paikkaan, mutta kas, lompakko ei anna myöten :(
    </OT>
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Sommittelu, pyörän asento, tausta tökkivät. Kromi ei kiillä, ei hehku se moottorinpyörän voima. Myöskin hiukan liian tiukkarajaus. Nyt meni haukkumiseksi. Kuitenkin jos on oma motskari niin siitä oppii ottamaan hyviä kuvia kun harjoitteleepi sekä testailee. Ja tämä oli käsky!
     
  4. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Pyörästä ei näy juuri mitään kun jää herkkuosat tonne varjoon. On vielä just rajattu tie pois. Tie ja moottoripyörä kuuluvat yhteen, eivät hallit ja moottoripyörät.
     
  5. Minusta pyörä on kivasti sommiteltu kuvaan ja tykkään sen asennosta. Halli, ja metsänreunan asttuminen peilien tasoon, tuovat pahasti miinuspinnoja.

    Onko tätä jotenkin käsitelty, kun valo/varjot on noin oudon latteita? Vaikka taustalla on ehkä turhankin sininen taivas ja satulaan käy säteitä.
     
  6. erppa

    erppa

    18
    0
    0
    Kyllä tästä on varjot ja seisonta jalka pyyhitty pois... Pitää panostaa tohon sommitteluun jatkossa.
     
  7. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Sommittelu näyttää oudolta. Tuon jalan editoiminen ja pyörän silti nojaava asento antaa todella erikoisen ja epäluonnollisen vaikutelman. Aja pyörä vaikka merenrantaan auringonlaskun aikaan.
     
  8. Eikä mulle edes tän vertaa laikannut. Huh-huh. No, olin sitä mieltä, että jotain outoa siinä on ja just tuo jalan puuttuminen tästä tekee minusta siistin. Varjon puuttumisesta en tiedä.
     
  9. erppa

    erppa

    18
    0
    0
    Tämä oli ainut pyörä mistä sain otettua kuvan kun se seisoo paikallaan.
    Olin kameran kanssa motoristien suosiman asfalttisuoran varrella kuvia räpsimässä ja kaikki ketkä ohi ajoivat luulivat minua tutkaksi : (