Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 14 Elokuu 2011.

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ?

Aivan!  En ole kokeillut, mutta että etäisyysmittari on erillään etsimestä ei ole kovin kiinnostavaa.

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Eli kohta ei käy kuin tietyn merkkiset objektiivit? Odotamme mielenkiinnolla uusia sääntömuutoksia.

3. Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ?

Don`t worry, ei tiukkene kaluston kohdalla. nämä säännöt ovat nyt ja tästä eteenpäin. Enemmänkin siitä, kuka on oikastaan "suomalainen leica M kuvaaja". Yli 600 postattua kuvaa, ja kun kirjaprojektit ja  näyttelyt eteenee ja kaikki haluaa mukaan...

4. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Tiedän, että olen Kameralaukun tuhmien poikien listalla, mutta mitä ilkeyksiä olen tehnyt Flickrin puolella? Tänään huomasin, että noin kuukausi sitten minulle oli laitettu viestiä ja bänni Leica Shooters Finlandista. Viestissä oli kehoitus, että kysyn bännin syytä joltakin LSF:n jäseneltä. Te siis ilmeisesti tiedätte?

Asia on kovin kummallinen koska toimintani LSF:ssä on rajoittunut siihen, että joskus olen ryhmän kuvia katsellut ja niille tähtiä jaellut. Olenko siis tykännyt vääristä kuvista? Vai enkö ole tykännyt oikeista kuvista?

5. Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ?

Ei saa tykätä vääristä asioista, ei täällä eikä flickerissä... "Sellaista on elämä täällä."

6. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Moicca Nomadi,

Unohda ne LSF:t ja muut humputtelijat. Täällä sulla on aina ystäviä ;)

7. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

kannattaa muutenkin pysyä ton huru-ukon projekteista kaukana, just sai sen laitettua spämmifiltteriin sähköpostissa. se hulluhan seuraa tätäkin foorumia jatkuvasti ja pommittaa ihmisiä sitten sen alati tärkeillä mielipiteillään. jos sattuu olemaan eri mieltä asioista tällä foorumilla, josta ukko itse on ajat sitten bännätty kokonaan.

8. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Minä kyllä lueskelin (ja lueskelisin)  mielelläni hiukan erilaisiakin mielipiteitä ja näkemyksiä, vaikka niille usein irvailenkin.  Mainitun osallistujan jutut kuitenkin useimmiten olivat mielenkiintoisia, joskus sitten ylilyönnit toki liian pahoja.

9. Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ?

Bänni voi johtua siitä, että  nykyään tuolla Filkckrin LSF:n säännnöissä on nykyään, että jäsenellä täytyy olla sinne laitettuna omia ottamiaan kuvia Leica M kameralla ja jossain siellä oma osio Leica LTM (M39).

10. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Nyttemmin olen saanut tietooni, että LSF:n säännöt on muuttuneet taannehtivasti sen jälkeen kun ryhmään liityin. Lisäksi on paljastunut joukko muitakin perusteluja. Haluavat pitää jäsenmäärän max 100:ssa jne. Tämän olisi tietysti voinut kertoa avoimesti jo siinä bänniviestissä, jos se kerran noin on. Olisin ymmärtänyt itse erota ja antaa tilaa Leica M:n omistajille.

Mutta no hard feelings. Kuvaan mitä kuvaan. Kyllä Fickrissä ryhmiä riittää ;-)

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Olisko hyviä tapoja noudattavaa ottaa ensin selvää itseään koskevista asioista ko. ryhmästä, ennen kuin kysyy ryhmää koskevia asioita täältä? Ryhmän perustaja kun ei täällä enää ole.
    T Jukka

12. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Sain tosiaan aluksi viestin jossa nimenomaan kehoitettiin kysymään asiaa muualta. Minuthan oli bännättty ryhmästä mutta täällä kameralaukussa on erillinen LSF keskustelu ja ryhmän aktiiveja jäseniä... Melko ilmeinen ratkaisu siis? Ja sittemmin on yksityisviesteissä sovittu, että voisin vaikka suoraan kopioida viestit tänne.

Tämä siis hyvässä hengessä. Toivottavasti sinäkään Jukkis et pysyvästi saanut tästä hernettä nenääsi.

13. Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ?

Laittaisitko nomad yksärillä flickr osoitteesi minulle ? Olisi mukava seurata kuviasi.

14. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En ollenkaan, minut potkittiin sieltä pois kun möin leicani.

15. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Eri asia kun sitä matskua aletaan pommitamaan sähköpostiin, useaan otteeseen. Vaikka on hyvin selkeästi tehnyt selväksi että ei ole kiinnostunut. Ja tää on jo toka sähköposti johon olen laittanut kysyisen herran spämmilistalle. Koska se on ainoa asia joka on auttanut.

Mulla on myös se kuva, että en ole todellakaan ainoa jota se jaksaa spämmätä.

Ei ole normaalin ihmisen käytöstä tollainen. Kuka oikeasti seuraa palstaa, jolla ei enään edes itse voi olla, 24h? On toi mun mielestä semi psyko käytöstä.

Kun osallistun johonkin keskusteluun tällä palstalla, osallistun siihen tällä palstalla. En mun sähköpostissa.

16. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Minulla kun ei semmoista koskaan ole ollutkaan ;-) Olin mukana vain kiinnostuksesta ja hang around -jäsenenä. Ikäänkuin merkkinä siitä, että toisinaan käyn noita kuvia katselemassa.

17. markku55

markku55 Active Member

En nyt muista nimmaria, mutta onko tuo sama kaveri joka joko täällä tai digicamera sivuilla kertoi kuinka häntä arvostetaan kun hän kertoo uteliaille kuinka paljon hänen kuvausvälineensä on maksaneet?

18. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Markku luultavasti tarkoittanee "spegeä", kellä ei tietääkseni ole LSF:n kanssa mitn tekemistä.

19. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Otsikon mukaan porukka siellä varmaan diggailee toisiaan!  :)

20. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Pitäiskö ostaa taas Leica ja perustaa ihan oma Leica kerho minne ei kukaan hullu pääse edes väärennetyillä papereilla sisään. Jos omistaa Leica pipon niin se pääsee kerhoon.