Vs: LSF- UUsi diggaripopula ? Kiitos kiitos, kaikkihan tietävät että olen analfabeetikko ja en oikeastaan tajua itsekkään mitä kirjoitan, ja tuskin näen mitä kuvaan , mutta onneksi Leica:n etsin on senverran hyvä että jotakin saan vielä aikaiseksi... Kiitos kiinnostuksesta ryhmäämme,Esti ! eläkerahat pinoon ja uuuteen Rajala Proshoppiin ostamaan musta Leica M9-P ja "Leica laulamaan" ja mukaan ryhmäämme, tunnuksella "anna kaikkien kukkien kukkia, jopa ohdakkeitten"
Vs: LSF- UUsi diggaripopula ? Hienoja kuviahan tuolla on, erityisesti Kenin kuvat tarttuvat silmiin. Mistä logoista te puhutte?
Vs: LSF- UUsi diggaripopula ? Logoista. Katso edelliseltä sivulta. En minä enää niihin puutu. Olkoon mitä on. Ei ole minun asiani autella "UUsia (lokki?-) diggaripopuloita" ilmaiseksi. Onneksi.
Vs: LSF- UUsi diggaripopula ? Kävisit Esti kokeeksi Flickr:ssä tsekkaamassa, niin tietäisit mistä puhut... Tää kameralaukku ja mun oma tunnus on eri asia kuin L S F
Vs: LSF- UUsi diggaripopula ? Pitää käydä joskus tsiigaamassa. Olen joskus ladannut sinne yhden ainoan kuvan - vissiin vuosia sitten. Foorumlojaalisuuteni on ollut tähän asti luokkaa ylenpulska ja on kai aika luopua liioittelusta sen suhteen. - E
Vs: LSF- UUsi diggaripopula ? Nunni, on avattu uusi juonne tuonne oikeaan osoitteeseen Näyttelyt y.m.
Vs: LSF- UUsi diggaripopula ? Hyvin näyttää menneen kutsu perille: Miettinen,TVkane, MikkoP kaikkiaan nyt 24.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Jos vielä haluaa "tähän erään" mukaan, olis jo postattava ryhmään ! Tällä viikolla valitaan kuvat ja toimitetaan matskut Color Kolmioon : www.flickr.com/groups/L_S_F/
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Mitäs jannuja tuossa on? Joulupukki on Watanen. Onko toinen oikealta Keni vai joku lookalike?
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Järjestyy, kunhan joku laittaa infot + sisäänheittokuvan mulle
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Foka lähettää, syyskuun puolenvälin jälkeen , "journalisteille" tarjoilua...muille sitten iltapäivästä "limsaa ja eilistä kahvia.." hehe...
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Jostain syystä TStoor on taas sen näköinen ettei ihan ilman hymyä voi katsella
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Haha! siitä vaan! Niin mut hei, valokuvaus on kans vakava juttu, niin!