Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Olisi hieno ele, jos ottaisitte Nomadin kymppikerhon prospektiksi
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Pärkkele, pääsenkös mukaan kahdella Leica-pinssillä? PS. Ei kai se haittaa että mulla tosin on oikean merkkinen kamerakin...
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Täs olis kerrankin ketju, jonka vois pistää mun mielestä lukkoon.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Hohohoijaa eikö sinne ole linkki tuossa Nomadin allekirjoituksessa??????????????????????????
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Miksi? Haittaako se sinua? AINAKIN SE KIINNOSTAA KUN ON PAKKO TULLA LUKEMAAN UUSIA KIRJOITUKSIA, LOL! ja vielä kommentoida, säälittävää, sanoisin!!!
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Mitenkä niin lukkoon? Jos haluaa digata Leicaa ja perustaa Leicadiggarien clubin niin eikö se sitten ole mahdollista jos ei ole tietyn piirin jäsen? Ihan sama mitä Leicaa on vois olla tässä clubissa. Mulla ei ole jkun yks adapteri ja siinä ei ole edes Leican merkkiä nimeä. Voinhan mä prinatata Leica logon ja kehystää sen seinälle niin sitten mulla on Leicaa.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Mixeri, mikä sulla ollut motiivina/syynä kirjottaa nuo kaksi edellistä kommenttia liittyen nomadin flickriin ja forsbackan viestiin?
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Niinpä tuo olikin, pahoittelut huomiokyvyttömyydestäni. Yksärikin toimi mainiosti, kiitokset.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Pitäkää Leicanne ku ootte tollasia. Mä jatkan Canonilla kuvaamista. Vois ostaa lisää FD laseja laukun täytteeksi että Leicamiehet olis ihan ihmeessä kun on kymmenen linssiä mukana.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Toiseen saitkin jo vastauksen ketjussa (jos osaisit lukea) ja toiseen saisit vastauksen jos ymmärtäisit mistä ITKETTIIN ja miten sihen vastattiin, eikö? Tosin voihan se olla välillä vaikeaa ja ei aina voi velvoittaa ka(i)kkia luetun ymmärtämiseen..
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Leicmiehet eivät olisi ihmeissään, korkeintaan hyvittuneita.. Leica -miehelle riitänee laajis ja tele Kanistien tarve leveillä munajatkeilla hämmästyttää Nikonistiakin Mutta niinhän se on, kopiokoneen käyttäjillä
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Höpö höpö. Jos ostaa kaikki Leica lasit niin siihen ei riitä täällä ku yhden lompakko. Muut jää rannalle ruikuttamaan ja yrittää selittää että ei me tarvita ku me osataan kuvata. Kuvat sen näyttää...yhtään parempia kuvia ei tuu.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Ainoo mitä mä uskon, on yks Jeppe ja sekään ei ole täs firmas töissä.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Nostettu pari vuotta vanha topicci, jonka aloittaja ei enää sattuneesta syystä foorumilla vaikuta. Myöskään se nosto tai sen jälkeinen keskustelu ei oikeen palvele sitä leican diggailua, kun vinoillaan lähinnä tälle kerholle. Ja alullepanija ei siis pääse puolustamaan näkemyksiään. Enkä nyt niin vakavissani sitä lukkoa toivonut. Esitin vain oman mielipiteeni keskustelusta. Leicaa vastaan mulla ei ole mitään ja jokainen saa diggailla ihan mitä haluaa. Se ei ollut pointti.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Mutta noin ihan vakavasti puhuttuna. En oikein ymmärtänyt tämän ketjun herättämistä, enkä tavoitetta. My bad.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Minä haluun ainakin Leican. Nyt kuitenkin bessat saa riittää, seuraavaksi ehkä M-bajonetilla niin saa enemmän lasivaraa. Lisäys: Haaveiltavaksi.
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Kyllä miekin haluaisin Leican mutta köyhän täytyy tyytyä Fediin... Jos sitä joskus sattuis löytämään kirpputorilta täydellisessä kunnossa olevan Leican muutamalla eurolla
Vs: LSF- Leicakuvaajien uusi diggaripopula ? Barnac Leicat, ne alkuperäiset, eivät ole hinnan kiroissa. Vaikkapa Leica IIIc. Noita saa, kun hiukan etsiskelee, alle kahden sadan. Vielä kuin kameraan huollattaa noin satasella niin Se Oikea Leica on lähes ikuinen. Niihin on tarjolla riittävästi lasitavaraa, kun huomioidaan koneen ajateltu käyttöalue.