Eli tässä se nyt sitten on, kauan odotettu koirakuva josta laitettiin pieni kisa pystöön niepin kanssa! Arvosteluja kehiin kiitos. p.s kiitos niepille kuvan hostauksesta! http://www.nieppi.com/temp/koirakuva_kostaja.jpg
Tuanoi... okei, kaupungin valot on kivat, mutta mitä hittoa toi koirakko tuolla tekee? Ajatuksena siluettimaisuus ihan jees, mutta uppoaa musta ihan liikaa kaikkeen muuhun, eikä toi "näyttelyseisotus" tässä kuvassa oikein avaudu.
no ei tästä nyt ekana koirakuva tule mieleen. miljöö on kyllä hieno, mutta oisit sitonut piskin vaikka yksin tuonne ilman tätiä, lyhtypylvääseen edit: niin sattui se koira tuonne tummimpaan päähän kuvaa,jonne vähän uppoaa, sama tuossa lampun lähellä voisi olla ..
Samaa settiä kuin niepin, kumpikaan ei olleet varsinaisia koirakuvia. Molemmat kyllä ovat kuvia joissa koira. Toisaalta molemmat kuvat on parempia kuin nk sohvakuvat. Kostajalla on parempi tausta mutta koira olisi saanut olla valoisampi. edit: mun mielestä toi silhuetti toimisi paremmin erottuvampana ja olisi nk tyylikäs koirakuva. Jos juntit ei tajua että koirakuvassa ei koiran tarvitse olla kuin koirakirjassa se heille suotakoon.
Kaunis ympäristö. Koira vain hukkuu tuonne jonnekkin. Hiukan ajatus kadoksissa eli pointti mikä on kuvalla.
Ei iske tämä koirakuva. En oikein osaa nyt muuta sanoa, kuin että ei toimi minusta. Tuo ei liene totta, ainakaan minusta. Tämä saattaa olla mutta se onkin toinen juttu
Ei oikein tällaisena koirakuvasta mene, jos otus jolkuttelisi yksin silhuettina tuolla valoisammalla osalla, niin paranisi mielestäni jo hiukan, jos suussa olisi sääriluu, paranisi jo hiukan enemmän.
Niin, kyllähän valot menee puhki, mutta kun nyt on puhki myös reilusti seiniä, Kuu ja vähän pilviäkin. Ja samaan aikaa on vielä tärkeitä juttuja tukossa. Pimeäkuvaus on haastavaa. Toisaalta helpolla voi saada näyttävää, mutta toisaalta on vaikea miellyttää monia.
en voi sanoa etta omat kuvani ovat hyvia, mutta ideaa en tassa nae. naen vain perus kuvan mika on otettu yolla, valoja ja kuun ja joku random ihmine seisoo koiran jota ei juurikaan erotu taustasta.
monia on todellakin vaikea miellyttää.. se on totta. yö kuvaus on mielestäni todella haastavaa. joko otat loistavan kuva ns. tekniseltä puitteeltaan tai otat kuva joka miellyttää omaa silmää... kaikki on suhteellista.. jos tuo "silhuetti" ei miellytä niin, ei voi mitään.. minua miellyttää ja se on pääasia!
en olisi sitä ottanut jos se ei olisi miellyttänyt minua! en TIETENKÄÄN! Kuva on kaunis, värit ja valaistus ovat ainutlaatuisia, jos väität vastaan niin ota itse parempi...kiitosh..
Vaikka ottaisin maailman parhaan (voitto kaikissa maailman kuvakisoissa, yleisöäänestyksissä, YK:n, paavin ja dalai laman maininnat ja vielä päälle Emerikin Kultainen Sinetti (!)) koira/yömaisemakoira -kuvan, niin luulenpa, että olisit edelleen sitä mieltä, että tämä sinun kuvasi on kuitenkin parempi. Ihailen egoasi. Mutta otan toki haasteen vastaan. Koirakuva siis?