Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche En ymmärrä tätä bulgarian kieltä, mutta maisema on kuvattu kauniisti. Televisiosta on tullut sarjaa Kekkosesta, mikä saa joksikun aikaa tulkitsemaan kaikki palmut (kenties nuo jotain palmuja ovat) suhteessa palmuun, jonne on kiivennyt Kekkonen. Kekkosta ei näy, eikä noottikriisiä, vaan maailmassa on ikuinen rauha. (Ahti Karjalaisen muovikassit tosin saattavat olla kuvassa.)
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Toivottavasti oli lämmintä. Ei ihmisen ihmistä, taitaa olla paratiisi eikä lomakohde.
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche No höh, onpas hieno palmukuva. Meinasin otsikon takia jättää katsomatta.
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Aika autuasta meininkiä. Onko sulla matkapassi paratiisiin kenties?
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Tyylikästä ja harkittua. Kaunista näkemystä. Kuten aina tekijältään odottaakin. Hieno, rauhaa henkivä valokuva. Minä pidän paljon. - Eero
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche . . . niin, joo, en minäkään, mutta españaa jonkinverran: Apinan leipäpuita yön hohdevalaistuksessa.
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche "Cordoban" ranta näyttää rauhaisalta. Horisontin tummempaa merijuovaa jään miettimään, tuollaiseltako se näyttää, jos malttaa pysähtyä? Jep, harkittua valoa ja palmusukupolvia esillä. ...Hetkonen, puhut apinan leipäpuusta? Et ollutkaan aiemmin eläkepäivien viettoon lähdössä? edit typoja
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Jatkoa... Kyse ei oo vinoilusta, vaan mää muistelen jotta apinanleipäpuu olisi ihan eri näköinen, viihtyisi afrikan puolella kuivemmassa sisämaassa. Tässä on oltava joku jippo, niinku Argoksen kuvissa yleensä tahtoo olla.
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche No jotenkin kotoista lakiaahan sielläkin. Luulen myös että leipäpuut on jotakin muuta leipää kun se johanneksen leipäpuu.
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche mä tahon tonne! ja ajankohta vois olla se aika menneisyydessä ku kaikki oli mustavalkosta
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Eiku nythän mä hokasin. Se johanneksenleipäpuun siemen on karaatin mitta. Vau.
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Haet jotain sanaleikkien tason asioita. Argosin kuvissa on yleensä jotain muita "jippoja" (edellä mainittu termi). Eli jokin yhdistelmä esim. näistä: * Maailman pysäyttäminen * Näkymän sisällön paljastamimen yksinkertaistamalla * Näkymän metatason kuvaaminen muunnoksilla * Läsnäolevan ylemmän prinsiipin osoittaminen * Temaattinen jatkuvuus katsojan seurattavaksi * Sen kuvaaminen, mitä kuvassa ei ole * Symbolien käyttö * Usein kristillisten symbolien esittäminen * Kuvan estetiikkaan ja arkkitehtuuriin perustaminen * Jne. Tässä kuvassa on läsnä edellämainituista useita, joissa on jo riittävästi elementtejä ilman mitaan yhtä "jippoa".
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Apinan leipäpuita? Minusta nuo on taatelipalmuja... (sorry saivartelu, mut....) Kuva miellyttävä monella tapaa, visualisesti vahva, vaikka sisältää aika vähän rakennuspalikoita, ehkä juuri siksi?.
Vs: Los àrboles de pan de mono en resplandor de la noche Ei mitään jippoa etsinytkään. Selostan näkemykseni rautalankamallin mukaan. Apinanleipäpuu jonka siemeniä käytetään karaatin määrityksessä, eli kullan mittarina. No siitä voin tehdä oman näkemykseni. Kultaiselta rannalta kuvattuna niitä kullan hohtoisia puita. Ja leipä, se on se sama joka on täälläkin leipä ja viini jne. Kyllä tämä avautui minulle kristillisenä sekä kotoisena kuten sanoin. Ei minulla ole jippoja. Oma näkemys vain. On vielä turhempaa selittää kuvan selitttäjälle mitä kuva selittää, kun se että selittäjä selittää. Ja tämä on selityksen huippu koska selitän kuvan selittäjänä selittäjälle mitä yritin selittää.