Ahdistava rajaus ja sävymaailma. Mukava toi "hehku" kuvassa, tulee vähän mieleen jupiter-8:n piirto täydellä aukolla...
se on toki tarkoituskin.. rististä. Se kuten korvis (siten ettei ne ekana iske silmään) kertoo tiettyjä juttuja, mutta auetkoon katsojalle jos aukeaa. En halua antaa valmiita ajatuksia.
Oikein realistinen. Miten sen nyt sanoisi, ehkä juuri sen vuoksi en pidä. Juuri siksi se onkin niin hyvä. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan.
Rohkea veto ottaa omasta (?) lapsesta tämäntyyppinen kuva, itse en pystyisi ottamaan. Tämä toimii kuitenkin kaikessa karmeudessaan kympillä. Aika erilainen "kuvapari" Heliltä.
Hui mitä sä olet kuvannut.. Pienillä asioilla saa paljon aikaan kun tietää mitä tekee. Niinkun toi yläreunasta tiukka rajaus on omiaan luomaan ahdistavaa fiilistä. Sävyt ja kontrasti korostavat samaa elotonta tunnelmaa.. Omalla tavallaan kaunis kuva joka kyllä jää mieleen katsojalle, ja veikaan että myös kuvaajalle sekä mallille. Mietitkö kauan sitä pistätkö tämän tänne näytille?
Tässä on yksinkertaisen hyvä kuva. Kuoleman kauneus. Jotain tällaista tekisi mieli itsekin kuvata mutta mallien puutteessa saa jäädä hamaan tulevaisuuteen.
Tare, joo, oma tytärhän tää. Vähän tuossa tuli kuvatessa paha olo ja kun mä oon tällainen herkkis itkupilli niin itkemiseksihän se meni... Nuppo, en miettiny. Olen tän muistaakseni näyttäny aikoinaan kauan sitten vknetissä ja yhdellä ulkomaisella foorumilla. Puolen tunnin päästä alkavaan valokuvakurssiin tää ois ollu hyvä analysoitava. Oltiin saatu tehtävä tuoda viis kuvaa ja analysoida yks niistä. Tää ois ollu hyvä siihen, mut en tähän hätään tietenkään löydä isompaa versiota... Niin hei, kiitos kommenteista! Vaikka kukaan ei olekaan kertonut millaisia ajatuksia tää herättää...
Sommittelu ja rajaus ei ole aivan mun cup-of-tea, mutta fiilis on kuvassa erinomainen. Itseasiassa aika häiriintynyt ja ahdistava fiilis (= eli siis hyvä). Täältä pmu:n tukikohdan suunnalta nousee tälle kuvalle 1 kpl peukaloita yläsuuntaan.