Jep mä hilpasen tästä lomalle ja palaan pimeeseen koppiin näyttöjen ääreen 15.8 joten hyvät kesät kaikille. Ja ... kuvatkaa toisianne ;-)
Mukavaa loman viettoa ja naatihan perhosista oikein tosissaan ja muista syödä aamupuuro kiltisti ja sit joka ilta muistat iltarukouksessa meitä laukkulaisia jne.. KIWWOO LOMMOOO!!!
Oma kesäloma alkoi tänään joten olen hengessä mukana. Tosin muiden ja etenkin Emerikin kiusaksi aion päivystää täälläkin.. 4 viikkoa aikaa ottaa edes yksi kuva esiteltäväksi =D
Ettekä te minustakaan eroon pääse vaikka lomalla olenkin, turha hurrata. Oon olluki jo vähän aikaa. Miettikääpä sitä.
En mä ota kiusana, pöh. Minusta on mukava kun on täällä enemmän porukkaa ja sit pikku hiljaa alkaa hiukan tuntemaan toisiakin (pienellä tavalla ees). Eihän näissä keskusteluissa ole suurin piirtein mitään järkeä ollut mut mikäpä olisi tässä maailmassa? Tietysti enemmän olisi mukava nähdä kesäisiä valokuvia. Ihan kunkin kaupungista, vaikkapa tori elämästä tai miltä keskustassa vaikuttaa. Ihmisiä tietysti pitää kuvissa olla. Tai mahdollisesti missä kukin seikkailee mutta ehkäpä ne kuvat näkee talven synkkinä hetkinä kun monilla oli niitä filmivehkeitä.
heinäkuu töissä. No, onhan tässä jo "lomaillukkin " aika kauan. haaveissa tosin olis kameran ulkoilutusta tuolla paltaniemen suunnalla kunhan kaveri palaa eteläsuomesta.
Neljän viikon kesäloma alkoi kanssa tänään, olo on epätodellinen. KL:ssä aion päivystää pari viikkoa, sitten on loput pari viikkoa reissua keski-Euroopan suunnalla. Kuvia tiputtelen siitä reissusta sitten kaikkien "riemuksi" pitkin syksyä ja talvea
En mäkään kiusantekona Itselläni on suunnitelmissa pyöräillä ja kuvata tätä Espoota kesän aikana ja tehdä siitä oma galleria. 1 kuva on jo otettu eli siitä se lähtee. Monta paikkaa tiedän mistä yritän saada kelvollista tallennetta, mutta koska en omista pelengiä niin tiukkaa tekee.. tai sitten ei