Tässähän nyt on jari sulla jo kelpo kuva. Ongelmana on vaan elementtien paljous, karsimalla turhat pois ja keskittymällä tuohon oikeanpuoleiseen tipuseen tässä olisi ihan perkeleellisen kiva kuva. Jos sallit laitan ehdotuksen esille?
Juu no elementtien sopiva määrä on suhteessa kokoon ja itse näen teoksen isona Linnut on itse kuvassa juuri noin lähtemässä karkuun ja minulle tulee tuosta kokonaisuudesta paljonkin erinlaisia mielenyhtymiä. Ajattelin vielä hieman työstää kuvaa ja teetää 1m korkeus leveys n2,5-3m kangas taulun.
En ymmärrä ollenkaan niin kuin ei kai ole tarkoituskaan mutta pidän myös. Toimii hyvin neljällä tipulla mutta jos noita tsirppejä tuolta yksitellen poimii niin olisi kiva nähdä tuo kakkonen erilleen nostettuna - mieluiten tietenkin siitä alkuperäisestä pienentämättömästä. Nuo valkoiset tuhrut (mitä lienevät) latistavat kyllä tunnelmaa aika paljon.
Minä diggaan. En osaa antaa yhtään muutosehdotusta. mielestäni lintujen määrän karsiminen vähemmälle heikentää kuvaa huomattavasti. Korkeintaan rajaisin ylhäältä ja alhaalta vähän tiukemmaksi, mutta liekö sekään tarpeen. Valkoiset "kököt" sopivat kuvaan oivallisesti. jotenkin onnistuin avaamaan kuvan ekalla kerralla rekisteröimättä nimeä ja katsoin pikaisesti, että kuvassa on "rauhankyyhkyjä". Mutta valitettavasti lokkeja. Kuva pysäyttää minut, vaikken tiedä miksi. Jokin siinä saa minut aseettomaksi ja palaamaan tähän uudelleen. Ehkä myöhemmin kykenen tarkempaan analyysiin. Eittämättä parhaita lintu-/eläinkuvia mitä olen nähnyt ikinä.
Tulee tuosta "alkuperäisestä" kuvasta mieleen linnanmäki ja nakkijono. Kaoottista lokkiparvailua ja armotonta paskan pommitusta. (pisarat näyttää lokin kakalta) =) Hyvä ja todella omaperäinen kuva. Kyllä Jarilta tulee omalaatuisia kuvia ja on rohkeutta laittaa näytille. Tästä todellakin pojot kotiisi.
Kyllä tässä on hienon kuvan tuntua, ehkä jos jotain niin mielestäni noi pienet valkoiset tuhrut pois ja pelkät linnut niin avot. Ja tietty isona vedoksena seinälle. niin ja ei lintujen karsimista. Kuvassa on kilpailu kuva-ainesta.
Tarkoitat varmaan ekalla tuota ylempää kuvaa? Ihan hieno kuva (kumpikin), mutta tuo mustaaminen photarilla näkyy jonkin verran, varsinkin tuossa Final-kuvassa lokkien ympärillä. Ehkä voisi varavaisesti vähennellä sen vaikutusta. Eli siis tehdä tuon tummentumisen "pidemmälle matkalle" tai rajat tarkemmin lokkiin kiinni. Kuva on ilmeisesti ollut taustaltaan selvästi vaalemapi alunperin? Liike-epäyterävyys on juuri sopivaa ja tekee hienon vaikutelman, kuvassa on "henkeä"..
Kyllä minä edelleen pidän tuosta, joka oli jo aiemmin esillä. Tuo muutos ei tuo kuvaan mitään hyvää. Tausta alkaa vain sekoittamaan kuvaa. Varhaisempi versio kuvasta on mycket bueno. Vasemman puoleisimman linnun pää on ainoa, mikä on uudessa versiossa parempi IMHO.
http://gallery.photo.net/photo/4460107-lg.jpg Isompana. Tarkka mies herra äyni nimittäin korjasin hieman vasemman linnun silmää. No kiire mulla ei ole joten ehkä mustaan final versiota lisää ja ajatus on jättää noi vaalenukset lintujen ympärille. Kiitoksia kommenteista, lisääkin otetaan kiitollisuudella vastaan.