Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Loitto kokeilua...

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Blurring, 26 Elokuu 2005.

    Eli tuli sitten tuttua kameramyyjätätiä moikatessa heräteostettua 25nen loitto kun halvalla sai...(Sulo Wilen we thrust) ja sitä sitten kokeilemaan tässä tulos:

    [​IMG]

    lisää Galleriassa

    arvostelua ja mitä kannattais tehdä toisin otetaan kiitollisuudella ja opilla vastaan.

    -B-
     
  1. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Hmm, minulle tuli ekana mieleen että tarkennus olisi saanu olla hitusen tännempänä tuossa kuvan kohdalla enemmän.
     
  2. pistetääs gallerioihin..
     
  3. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Ööö... Miksi? Taitaa olla taas pari päivää kun tosta moderoinnista moderoinnin takia on sun kanssa keskusteltu. Ei vaan tajuu.

    Siirretty takas kuvaosioon.
     
  4. *lol* Saan kai mä jossain olla?

    -B-
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Et. :D
     
  6. Tän siitä sitten saa että kun kerran menee loitolla leikkimään niin heti aletaan heitellä paikasta toiseen ja käsketään loitota? *snif*... Mitäköhän olis tapahtunu jos olisin menny makron ostamaan...

    -B-
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..tyksikö loitto kun sä leikit vähäsen sen kans? =) makroa en tunne, onks se siit bumbsiti bumsiti bum ohjelmasta? :O

    täysin laadutonta tekstiä
     
  8. MACRO... Sorry maalaisuuteni ja siinä LOITTORENKAASSA (mallia:EX-25) on niin mukava se reikä että en millään malttanu olla sen kanssa leikkimättä...

    -B-

    sun vai mun tekstit?
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    *järkyttynyt.*
     
  10. teemu. tämän takia:

    ..joka osoittaa linkkiä GALLERIAAN.
     
  11. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Nojoo, ihan sama. Sovitaanko että sä jätät tästä eteenpäin noi threadien siirtelyt ja moderoinnit muulle modeporukalle niin ei tartte keskustella asiasta enää?
     
  12. öh.. toi lienee ollut ihan normaali käytäntö tähän asti. eli esimerkkinä kuva ja sitten linkataan galleriaan, missä on lisää kuvia, niin ketju kuuluu gallerioihin?
     
  13. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    NO se ON VARMAAN RAJOILLA ELi jos oN NÄYTILLÄ useampi kuva NIIN SILLOIN KKKKKKUUULUUU galleria osioon: mUT VOI HA+Lutessa laittaa tuonne galtsuun silleest ESILLE LAITTAJA ET YKSI KUVA JA SIT LINKKI GALLERIAaaaaaaa: mut miksei voi tänne laittaa yhden *kuvan ja sit vain VIITTAUKSEN ET HALUTESSA lisää löytyy. EN mä tiiä oikeestaan:

    SUOMEKSI kun näppis reistaili kun kuvia purkaa, ihme homma tuokin. et jos kuvia puretaan niin ei tekstiä voi kirjoittaa.

    Eli tarkoitin sitä että esille laittaja on laittanut yhden kuvan näytille mutta vain viittauksen että lisääkin on kuvia. mutta varsinaisesti haluaa tästä kuvasta mielipiteitä. halutessaanhan kyseinen kaveri olisi voinut laittaa galleriaan ja joilloin olisi pyytänyt mielipidettä kokonaisuudesta.

    Selkeästi virhe tapahtuu silloin kun näytillä on useampi kuva jotka on erilaisia jolloin siirto on suotavaa. Pelkkä linkki vain viittaus että kuvia on enemmän. Ymmärsinkö ihan väärin tai selitinkö ihan sekavasti. Eli aloitanko alusta? Vai menenkö kahville? :p
     
  14. miten tuota sitten tulkitaan.
     
  15. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    No nyt kai se tulkitaan ja tulevaisuudessakin miten Teemu vain päättää/toteaa. Mitäpä meillä pienillä ihmisillä on sanomista. Et sä mun mielestä oo tehnyt mitään väärin, toisaalta ihan ymmärrettävää tuo Teemun päätöskin. Vaikka eihän toi mulle kuulu. :)
     
  16. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Näin mä ainakin käsitin tämän threadin.
     
  17. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    En ole ihan samaa mieltä. Tälle yksittäiselle kuvalle ei ole nimeä, on vain "loitto kokeilua" (yhdys sana vieläpä). Vaikuttaisi siltä, että kirjoittaja haluaisi kommentteja siitä, miten on loittokokeilunsa kanssa onnistunut, ja siihenhän galleria on olennainen, eikä vain yksi kuva.

    Tätä yksittäistä kuvaa nostetaan melko vähän erikseen esille. Sitä ei tuoda näkyviin yksittäisenä teoksena vaan osana projektia, galleriaa.
     
  18. No jo virinny keskustelua yhden kuvan ympärille ilman että ite kuvaa kommentoidaan. Eli siis kertauksena yksinkertaiselle: Tänne VAIN yksi kuva joka syytä nimetä yksikössä ja VAIN kyseiseen kuvaan liittyvää tekstiä mutta jos haluaa yhteen kuvaan kommentointia mutta samalla nimeää monikossa aiheen ja viittaa galleriaan jossa samanlaisia kuvia nähtävillä niin sitten galleriapuolelle?

    Allekirjoittanut kun oli alunperin tajunnut koko osastot niin että tänne Käsitellyt & käsittelemättömät osioon tarkoitus pistää vain yksi kuva näkyville ja mahdollisesti voi olla viittauksia muualla mutta taas Galleri osioon voi suoraan näkyville pistää useampiakin kuvia ts. kuvasarjoja 2-5 kuvaa? Mutta pidetään jatkossa mielessä että tässä osiossa ei viittauksia muualle... Vai?

    -B-

    P.S. Mitäs piditte kuvasta? *lol*

    edit: Mun puolesta saa poistaa vaikka koko ketjun...
     
  19. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hyvä keskustelu vaikka ihan asian vierestä on hyvä. Ja kuvaa tuskin nyt poistetaan. Mutta epäilenpä että aiheesta on turha jatkaa millään muotoa. Eiköhän tässä ollut tarpeeksi naurua kaikille osallisille. :)

    Kuvista en osaa mitään sanoa, ehkä joku fiksumpi ymmärtää noista loitoista ja macroista enemmän. Taidanpa jatkaa lähitarkastelua sämpylän suhteen. :p