Hyppäsin volvooni ja totesin että on se hyvä että valovilkuu ja napsuttaa että muistaa laittaa turvavyön. Lähdin liikeelle ja poliisi tuli vastaan, ajattelin että on hyvä että ne valvoo liikenettä ja järjestystä. Jatkoin ajamista ja tuli katsastuskontorin kohdalla mieleen että on se hyvä että yhteiskunta valvoo että itsellä ja kanssa ajajilla on jarrut yms. kunossa. Olenkin välillä miettinyt miksi jotkut valittaa moisista?
Vs: Loistavaa Välillä minäkin koen, enemmän tai vähemmän, että järjestelmä ei ole mätä. Ne on hienoja hetkiä.
Vs: Loistavaa Muistan tapauksen, kun eräässä kuppilassa skarpin näköinen kaveri totesi että poliisit ja vanginvartijat on vittumaisia
Vs: Loistavaa Tässä on nyt se pointti, että itse en ole juuri koskaan kuullut kenenkään valittavan näiden ja monen muunkaan aspektin olemassaolosta. Listaa voi jatkaa aika tavalla, esim: vaimo, naiset, raha, autohuolto, työ, kengät, turun juomavesi. Ainostaan monen asian huonot puolet harmittavat.
Vs: Loistavaa Muistan kans että oon joskus kuullu jonkun anarkistipunkkarin kännissä kironneen valtiovaltaa ja muuta. On se kyllä ihme, mun mielestä täällä on ihan kiva elellä.
Vs: Loistavaa Vähän sama juttu kun valitetaan tietyissä ketjuissa että ei haluasi luke/katsoa niitä mutta kuitenkin katsotaan. Harvoin mitään on sopivasti - joko liikaa tai liian vähän.
Vs: Loistavaa kyllä mä tunnustan olevani sen verran foliohattupää, että liiallinen valvonta poliisin/valtion suunnalta on paheksuttavaa. Check it out, jenkkien Patriot Act, biopassit, ihosirut yms.. Samoin suomalaisten poliisien tapa kerätä anonyymejä kuvapankkeja mielenosoittajista, ja oletus että ei "rehellisellä kansalaisella ole mitään salattavaa". liikkennepoliisit ja turvavyöreminderit on sen sijaan jees.
Vs: Loistavaa ;-) Olen muuten ajatellut että aloittelijoita auttaisi jos tehtäisiin järkevä eng-suomi valokuvaussanasto. Se rohkaisisi enemmän tutustumaan termistöön, koska ihmiset oivaltasivat miten helppoa tämä suomenkielinen termistö on. esim: Tripod - Tripodi Camera - Kamera Converter - Konvertteri Shutter - Shutteri F-stop - F-stoppi Film - Filmi Fill-Flash - Filli-flässi Lens - Linssi Filter - Filtteri Protography - Fotography Limiter - Limitteri Developer - Developeri Fix - Fixi Manual - Manuaali Radio-Trigger - Radio Trigger jne. Loistavaa.
Vs: Loistavaa Loistavaa:_ "Vaasan kaupungissa aamulla liikkunut karhu on kaadettu. Karhua etsi useita poliisipartioita ja metsästäjiä, joilla oli mukanaan myös koiria. Metsästyksen harrastaja Janne Kortela ampui noin 2,5-vuotiaan karhun kello yhdeksän aikaan." Hienoa, onneksi tappamisharrastajat saavat hommia -ylevää.
Vs: Loistavaa hahaha, myönnän käyttäväni useimpia. Etenkin shutteria vihaavat monet, ja mulla on joka kerta yhtä hauskaa kun kuuluu huuto; se on suljinaika!!1one
Vs: Loistavaa Läheltä liippaa: kiinanomenastahan on kyse. Wikipedia: "Suomen kielen sana appelsiini on tullut ruotsin kautta saksan (Apfelsine) tai hollannin (Sinaasappel) "kiinan omenaa" tarkoittavasta sanasta." Perunasta muistan myös joskus käytetyn nimeä maaomena. Jostain syystä.