Vs: Lohduton Kaunis maisemakuva. Perinnetietoista lohduttomuuskuvausta. ...Mutta onhan siinä lohtua: isommassa talossa ollaan tyytyväisiä, kun naapurin pienempi tönö on hautautumassa lumen alle.
Vs: Lohduton Karistan lopunkin lohdun pois: Kuvasta ei erotu, mut tönöt on vanhoja latoja. Ton isomman ladon toinen pää on sortunu aika lohduttomaan kuntoon. Katossakin on reikii.
Vs: Lohduton Se onkin sitä kehittyvien maakuntien suomea ("kehittyvä" on pakollinen ilmaus, koska "taantuminen" ja jopa "paikallaanpysyminen" merkitsisi katastrofia), joka ei kestä asioiden lähempää tarkastelua. Kuva vastannee oikealla tavalla kaupunkilaisten koti-ikävän huutoon.
Vs: Lohduton Harvinaisen hieno kuva. Sellaista nostalgian siivittämää melankolista tangoa. Itse en tummentaisi noita nurkkia noin rajusti. Tai sitten lieventäisin tuota vinjetointia. Ihan miten vaan. Tälläiseen mustavalkoisuus sopii. kapa
Vs: Lohduton Lohduton se ei ole mutta kiva kuva kuten Jukkis näppäili. Ehkäpä paras mitä muistan sinulta nähneeni. Jotenkin nuo lumet katolla häiritsee, näyttää kuin olis melkein paintilla sudilla vedetty.
Vs: Lohduton Tsoppaustaitojen puutetta. Koitin kyl varjella suuremmalta tuhoomiselta, mut en varmaan tullu ees kattoneeks noita sen ihmeemmin. Eiks toi nyt oo kuitenki aika turha vika?
Vs: Lohduton En tiedä, vian "turhuus" on katsojan silmissä. Omissa kuvissani vilisee silloin tällöin reunojen hohkaamista mikä ei niin aina häiritse, riippuu päivästä. Mutta nuo katot kyllä häiritsee omaa silmääni, jos ne ei häiritse sinun silmääsi älä korjaa
Vs: Lohduton Ehkä mun telkkarikaan ei oo ihan tikissään, mut ei ne MUN mielestä niin pahalle näytä. En tiä.
Vs: Lohduton En huomannut ennenkuin sementti toi asian esille, mutta melko "loistavat" katot, Higg ps. Muuten suomalaiseen melankoliaan sopiva vallan sananmukaisesti loistava kuva, Higg
Vs: Lohduton En huomannu minäkää. Mut huomaako kukaan "tavallinen" katsoja? Harrastaja löytää aina jotain korjattavaa toisen kuvasta. Eikä siinä mitää, kritiikki käy kyllä.