Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Live'05

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jruots, 28 Elokuu 2005.

  1. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Tulin tuossa muutama tunti sitten ilmaiskonsertista, joka pidettiin kaisaniemenpuistossa Helsingissä. Tässä muutamia kuvia keikalta:

    http://koti.welho.com/jruotsa2/
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tosi hyvä satsi kuvaa teknisesti. Se alkupuolen flikka oli paras kyllä. Mieletön kuva. :)
     
  3. Voi helkutti. Äijällä on galleria jo kasassa ennen kuin toiset ehtii edes kotiin tai ainakaan herää. Ja nukkuisin vieläkin, mutta kun kohta pitäisi lähteä Heinolaan jotain mopo-MM:ä kuvaamaan.

    Todella hienoja kuvia. Olen tyytyväinen, jos mun satseista löytyy jotain tuonsuuntaista.

    Ai onko Eme London MC -fani? Minustakin sillä mimmilla istui farkut aika mukavasti. Taisin ottaa kuviakin.
     
  4. Hienot on otokset.harvemmin näkee näin skarppeja ja värikkäitä(luonnollisen, ei äitelän) värisiä keikkakuvia.
    Ei mennyt keikka ainakaan näiltäosin sinulta hukkaan:)
    Hienoa työtä!
     
  5. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Näinkin sinut vilaukselta sinä lavan edessä ja sain kuvankin sinusta :D

    Juu, oli toki tyköistuvat farkut tuolla London MC:n typykällä, taisin ottaa kuvan kun se oli selinkin, mistäköhän johtuu.
     
  6. Lanakt

    Lanakt

    2
    0
    0
    Hyvin Sä vedät! Mahtavat kuvat ;o
     
  7. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Hienoja kuvia. Kerrassaan upeita keikkakuvia.

    Vesku
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Yhdyn kehuihin, laadukasta jälkeä. Ilmeisesti 70-200mm samoilta sijoilta kuvattu? Vaihtelua kuvakulmiin on vaikea saada tuollaisissa massatapahtumissa.
     
  9. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Samoilta sijoiltapa hyvinkin ja 70-200 tosiaan mukana, ei tuossa teinilauman keskellä voinut oikein liikkua. Iltaa kohti meno vain yltyi kun pikkuipanat alkoivat olla jurrissa, kovin paljon kauemmin en olisi enää tuota menoa jaksanut katsellakkaan.
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    En ole kuullutkaan. Kuvasta pidin todella paljon.
     
  11. Sama vika.

    Kaikkiaan hyvä setti kuvia. Pidin kovasti.
     
  12. hienot on kokoelmat. egotripin keikalla muuten sut näinkin...

    mutta. mua häiritsee etualan jatkuva nuppirivi kuvien etualalla... tietysti se tavallaan kuuluu asiaan, mutta joissain kuvissa se on turhaa. esim. smg:n ja niskalaukauksen seteissä niitä on musta liikaa. viimemainitun tokavikassa (7315) sen sijaan päät ja kädet on just kohdillaan, täydentävät toisiaan.

    live-05 -kansio on upea.
     
  13. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    No jos tuon nuppirivin haluaisi pois niin sitten pitäisi rajata hemmetin ylhäältä tai sitten olisi pitänyt kiivetä yläparvelle kuvaamaan ja sitten menee kuvakulma jo huonoksi.
     
  14. juu, tiedän, tiedän. silti se väsyttää silmää. ei pahalla.
     
  15. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Hyvillänihän minä olen kun kommentteja annetaan.

    Ennen tuota Egotripin keikkaa minulla oli ainoastaan 50mm:nen(1.4) joka soveltui valovoimansa vuoksi keikoille ja sillä tulee vähän väkisinkin tuo yleisö näkyviin, olisihan tuota yleisöä voinut rajata joistakin kuvista poiskin jos olisi halunnut.
     
  16. Hienoja keikkakuvia.
    On se vaan niin pienestä kiinni, kun vertaa aiempiin kuviin.
    'Sen jutun' kun löytää, niin rupeaa tulemaan tasokasta settiä, kuten Live'05- galleriassa.
     
  17. Mikäs se juttu on? Kertokaa mullakin.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuvaa selvinpäin.
     
  19. Touché ;o)
     
  20. Selvinpäin ja selvinpäin. Eilenkin jakoivat trinkkilippuja, mutta olin niin hyvin järkätty festari, että mitään luppoaikaa ei jäänyt. Joku räppäri siihen kiipesi ilman tanssikisuja, niin vähän lipesin evästämään ja yhden kaljan vedin. Loput trinkkiliput on lompakossa vieläkin. Kai niillä saa Alkostakin?