Aloitan äänestyksen kun tuli puheeksi. Äänestys loppuu viikon päästä lauantaina.Toivon pelkkää äänestystä,ei sukkelia kommentteja puolesta tai vastaan.
Vs: Yleistä keskustelua Äänestin tarpeellinen (Hävisit vedon, oot täällä taas?....juu et vastannut vetoon joten so that) Paljonko on postattu uusia kuvia tänään? Laskekaa ja miettikkää lisää miten vois näivettää tämän foorumin? En sano heippoja, jos foorumi uudistuu ja yleistä keskustelua lopetetaan, tämä on mun vaatimaton mielipide.
Vs: Yleistä keskustelua Oonko mä lyöny jostain vetoja,lasket siis tämän äänestyksenkin mukaan.Ok ,missä tarjoan se bissen? t kimo Luitko mun pyynnön ?
Vs: Yleistä keskustelua Et, ehdotin tuolla laukku14 aiheessa vetoa, ettei pidä sun lupaus. Et vastannut, joten se siitä, mutta jos haluat tarjota bissen niin jos reissua pukkaa Rovaniemelle niin juodaan toki.
Vs: Yleistä keskustelua Jätän äänestämättä sopivan vaihtoehdon puuttuessa. Valinta olisi ollut "tarpeellinen, mutta valokuvaukseen liittyen". Ehkä
Vs: Yleistä keskustelua Ensimmäisenä kehitysaskeleena pitäisi poistaa mahdollisuus tehdä kyselyjä niiltä, joilla ei ole mitään osaamista relevanttien kyselyjen tekemiseen.
Vs: Yleistä keskustelua Syylistyin itsekkin menemään keskusteluun tänään.Oikeastaan yleinen keskustelu voisi olla olemassakin ,mutta siihen kommentoituja viestejä ei näkysi "tuoreissa viesteissä "koska se täyttää usein koko ruudun.Keskusteluun pääsisi menemällä yleisiin keskusteluihin.
Vs: Yleistä keskustelua Koska olen noheva ylläpitäjä, teinkin jo tuollaisen. En kylläkään jaksa jakaa, liikaa vaivaa ja alue on väärä
Vs: Yleistä keskustelua Vedetäänkö reaktiosta (tai niiden puutteesta) se johtopäätös, että ketään ei oikeasti toi kiinnostakaan?