Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lisää kuvia ja kuvaajia esille

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Anonymous, 7 Tammikuu 2006.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Laittakaa nyt ihmiset kuvia.
    Pääsivun alalaidan mukaan on paljon ihmisiä sisällä mutta kuvia laittavat vain harvat.
    Olisi mielenkiintoista nähdä kaikenlaisia kuvia ja keskustella niistä.
    Nyt hetkittäin tuntuu että uskalletaan laitaa esille vain katsokaa minä osaan kuvia.

Missä on uudet kuvaajat?
    Siis lisää kuvia!
    Niin olin tulkitsevani sivun ohjeita.

2. juice

juice

912
    0
    0
    Jos jonain päivänä saan aikaiseksi sellaisen kuvan että kehtaan sen näyttää niin sitten toki laitan.

3. Jan

Jan Member

825
    0
    16
    Joudun laittamaan esille vuoden parin vanhoja kuvia kun en ole tämän vuoden kuvia saanut skannattua
    kun minulla ei ole skanneria.

4. Bosse

Bosse

22
    0
    0
    Öbaut 40 vuotta sitten sain ensimmäisen kamerani. Harrasteräpsyjä siitä lähtien. Ensin filmiä, sitten diaa ja tauon jälkeen digiä. Vieläkään ei ensimmäistäkään julkaisukelpoista kuvaa (muutama tosin julkaistu, mutta vastuun sysään toimitussihteerille). Joten kuvaan edelleen omaksi ilokseni, katselen minua taitavampien ottamia kuvia ja luen häikäiseviä analyysejä upeista valokuvista eri valokuvausaiheisilta foorumeilta.

5. Ei huolta, kyllä niitä kuvia tulee. Jos kuvia tulis sata päivässä niin eihän niitä kaikkia jaksais ees kattoo. Sitten vois jäädä joku "helmi" näkemättä =)
    Talvi on selvästi hiljaisempaa aikaa. Itekkin on tullut kuvattua tosi vähän jos kesään vertaa. Talvisia maisemia on pirun vaikee saada kennolle niin, että ne näyttäisivät hienolta. Niinpä tyydyn vain katselemaan niitä.

6. Jan

Jan Member

825
    0
    16
    ..Näyttää olevan noi negat niin pahasti kippurassa että mahtaako suoristua ensi vuodeksi ;)

7. Laitan kun jaksan, nyt en jaksa. On takki tyhjä.

8. stepe

stepe Member

89
    1
    8
    Minä en jaksa koskaan. Ne vähät kuvat mitä olen esille laittanut ovat saaneet tyrmäävän vastaanoton. Kummassa lie vika, minussa vai arvostelijoissa?

Vaan eipä tule nykyään kuvattua. Huono juttu.

9. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun;) ei niistä kuvista muiden tartte tykätä:)

10. Mulla on niin nihkeästi kiinnostusta esitellä kuviani muille. Eikäpä noissa nyt niin ihmeellistä esiteltävää olekaan, omaperäiset ideat loistavat poissaolollaan. Joskus, kun jostain syystä on kiinnostanut kuulla kommentteja jostain kuvasta, olen laittanut foorumillekin. Eipä mulla oo netissäkään kuin semmoisia, mitä joku on pyytänyt, tai muuten on ollut niiden tiimoilta juttua. Minä elin sen esittelyinnostuksen jo parikymmentä vuotta sitten. Silloin katsottiin dioja projektorilla, mikä kyllä tyylikkyydessä hakkaa webin 100-0 :)