"Nukarin näky" nimi muutettu "Kankaan kangastus" nimeksi. Molemmat nimet ovat todellisuutta. Kankaan kylä liittyy pieneen maalaiskaupunkiin. Kuva kaupungin laidalta.
Vs: Kankaan kangastus Vaelteleeko sielä pohojammaalla paljonkin tollasia vanhojen natsien haamuja ? Edit: Ihan hyvä kuva. Edit2: Erityisesti mainitsisin verilätäköt... onneksi en asu tuolla/siellä !
Vs: Kankaan kangastus Mä painin sen kanssa aikani. Mä halusin jotakin väriä siihen. Noi lätäköt oli sitten se ainut jonka laitoin värillisiksi. Kyllä harmaasävykin toimii. Mulle tuli joku vimma saada hiukan väriä jättää tähän. Olen todella pahoillani. Enkä edes tiedä onko se hyvä näin. No Härmän suuntaan mennessä alkaa natsit lisääntyä, siis haamunatsit. Mutta pitäiskö nimeä muuttaa vielä toisen kerran että tulis ilmi että kyseessä on naispuolinen haamu? Oisko "Kankaan neitsyt kangastus" hyvä?
Vs: Kankaan kangastus Ihan kun Darth Vaterin aavesilhuetti, siitä se "natsi" -mielleyhtymä... toivottavasti en loukannut lakeuksien naisia. Anteeksi. - E
Vs: Kankaan kangastus No et ole eka jolle se mielenyhtymä tuli. Äläkä kuule luule että tuollasesta pohjalaisnaiset loukkaantuis. Huoh, on ne sen verran ittellisiä, huoh, että ei ne sanomisista piittaa, vaikka minäkin yritän sanoa vähän väliä ja monestakin asiasta. Ei piittaa ei.
Vs: Kankaan kangastus Vaihtuiko kuva jossain vaiheessa, kun eilen illalla siinä ei mielestäni ollut noita lätäköitä...
Vs: Kankaan kangastus Kuva on ollut sama kaiken aikaa. Nimeä muutin yön yli nukuttua. Lätäköt on vaan jännyt iltahämärässä näkemättä.
Vs: Kankaan kangastus No joo niin on. Enpäs muuten yhtään ajatellut syrenismiä kun tuon tein. Hauskaa ja hienoa että Helin konstit on päässä niin että niitä ei ajattele. Homman tekeminen oli jonkinlainen pakkomielle joka pohautui Tuusulan Nukarilla olevaan pieneen siltaan jossa kuulemma sumulla monikin autoilija on nähnyt tytön. Kaupunkilaistarina kertoo että se on hukkunut siihen puroon. Tätä kerrottiin joskus -80 luvulla. En tiedä elääkö se tarina enään.