Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lippuaukio

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Vuokko, 27 Heinäkuu 2005.

  1. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Tämmöinen. Polttoväli ei riittänyt eikä perääntymävaraa ollut, joten lipputanko alkaa vähän kuvan alalaidasta. Onko pahakin ongelma?
     
  2. Lipputanko katkeaa ikävästi juuresta..
     
  3. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Onhan tuo ongelma. Ikävä.
    Lippu on kivan näköinen.

    Vesku
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Kuva kärsii mitään sanomattomuudesta. Minusta paikan pitäisi olla askeettisempi ja erilaisempi jotta se toimisi. Lähtökohta on ihan idealtaan hyvä.
     
  5. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Emerik on nyt kyllä ihan tärähtänyt. Katsopas nyt tuota paikkaa.

    Vanha linnoitus meren äärellä. Tykkikin on tuossa aukossa. Nimenomaan tällaisessa paikassa tuo lippu sanoo jotain.
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ehkä olen tärähtänyt, onneksi kuva ei ole tärähtänyt. Kuten totesin niin kuva saisi olla askeettisempi vielä. Tai hiukan eri tavalla muodostettu. Nyt itse en pitänyt tästä, vaan mieleen tuli että tämä voisi olla eri tavalla tehty. Mutta miten? Siihen on vain miettimistä.

    Ehkä minä vain olen kallioden ystävä jonka paljas pinta valuu veteen ja siihen tyrskyää veden aallot mutta eri asia onkin sitten lipputangon olemassa olo sellaisessa paikassa? Vielä kun sopivan oloisia ihmisiä kuvassa niin ehkä sitten aletaan lähestyä ajatusta.
     
  7. Ja toisekseen, ison korkean lipputangon vieressä tuo 'tykki' näyttää lähinnä hernepyssyltä.. :D
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mitenkähän ois onnistunut kuva jollakin superlaajiksella tykin piipun suunnalta. Eli olisi piippu nokottanut ihan läheltä ja sitten taustalla lippu liehunut. :p
     
  9. Katkennut lipputanko ei paljoa paina. Eihän kivetty polkukaan näy reunaan asti. Tän kuvan juttu on toi kiviaita tykkiaukkoineen ja kauas merelle näkyvä sotalippu joka kertoo ettei tänne tarvii yrittää hyökätä. Yksinkertainen on kaunista, tämä on.
     
  10. Juki

    Juki

    313
    0
    0
    Nätti simppeli Suokkikuva, jossa olisin suonut alareunaa kuitenkin hitusen enemmän näkyviin. Ei niinkään lipputangon vaan lähinnä muuripolun näkyvyyttä ajatellen.