Tuli käytyä, ja kiire oli kuvata kun valo alkoi hiipumaan. 36-kuvaa vajaseen tuntiin ja se näkyy varmaan kuvistakin.
Vs: Tallinaa ... Virussa oltu yötä kymmenkunta kertaa, en kyllä tuota etualalla olevaa hässäkkää ole huomannut. Tämä ja loppupään Toompeanmäen lumikuvat parhaat mielestäni. Erityismainintana hienot sävyt! Higg
Vs: Tallinaa ... Hienosti sommiteltuja sävykkäitä kuvia ! Ps. Epämääräisen oloista porukkaa muuten tuossa upeassa tal 4-kuvassa - lisäpropsit rohkeudesta ...
Vs: Tallinaa ... Mä pidän kanssa kovasti näistä kuvista. 1 ja 2 vähän tyhjänpäiväisiä, mutta loput sitten sitäkin parempia. Hämärässä on hienoja valoja. T Jukka
Vs: Tallinaa ... Tal6 on hyvä. Tal5 varauksin. Pieni pinnistys varpailleen ja sit taivasta esiin sommittelussa, niin fiilis pararis. Eli, risut pois kuvasta... 10cm korkeempi kuvauspaikka antaa paljon lisätilaa kuvan alaosalle ja sit pieni niskakääntö ylös, jolloin kaupunki sais ns. horisontin. Mut, mut... rulla poltettu. Ei paha setti o/
Vs: Tallinaa ... Pitäisi varmaan olla kommentoimatta ja kun on kaveri kuvaajana niin vielä vaikeampaa, mutta nyt määrällä koitetaan korvata laatu minusta. Olen nähnyt kaverilta hyviä kuvia läjäpäin, mutta nämä eivät nyt osu. Tunnustan itsekin syyllistyväni kerta toisensa jälkeen heikkoon kriittisyyteen omista tekeleistäni ja tulee postattua läjäpäin puolivillaisia kuvia innostuksissaan. Inhimillistä sinänsä. Sävyt eivät ole minusta sitä mitä aakilta on opittu odottamaan ja mitkä varmasti osaa. Karkeaa rohnoa, missä sävyjen leikkaantumista vähän siellä ja täällä. Kolmas kuva, missä on naisen kasvot keskellä tavarapaljoutta oli minusta ainoa kiinnostava, mutta siinä vedostus on ehkä sarjan huonoin. Hyvän kuvan elementit kyllä. Toivottavasti ei kaverisuhde tästä kärsi. Minua fiksumpi olisi pitänyt turpansa kiinni.......
Vs: Tallinaa ... Sävyjen leikkaantuminen onkin jännä kysymys. Itse olen sitä mieltä, että kuvassa pitää olla puhkivalkoista ja umpimustaa. Niinhän hämärässä/pimeässä on, kun on kirkkaita valonlähteitä, kuten katulamppuja. T Jukka
Vs: Tallinaa ... nautin setistä. ei liikaa kuvia ja tunnelma kaikissa samanlainen yötä odottava luminen Tallinna. ei ole tullut käytyä useampaan vuoteen, joten siksikin kiva katsoa läpi.
Vs: Tallinaa ... Kiitokset kaikille. Päätetty oli että rulla kuvataan Tallinassa mutta välineet valitsin väärin. Yllätyin kyllä itse kun filmin sain kehitettyä, muutama kiva kuva saatiin aikaiseksi kuitenkin. Tal 5 on mielestäni paras.
Vs: Tallinaa ... Nelonen on ykkönen. Nuo askeleet tekee sen että siinä on hitunen ns. ratkaisevaa hetkeäkin.