Vs: Lintu oli täällä Toimii. Tosin olisin kokeillut ottaa kuvan hieman alempaa samalla rajauksella. Sitten vaan photarilla yläreunasta siivu turhaa pois.
Vs: Lintu oli täällä Niin, ja sitten kuvaajan näkemys, mitä hän tällä otoksella tuo esiin,muuttuu aivan toiseksi...onko aina pakko sotkea hyvä kuva jollakin photarilla...kuvan julkituominen on kuvaajan oma näkemys, ei katsojan oman mielen käsittelyn jälkeinen kuva...kritiikki on paikallaan ja kohdallaan,niistä aina hyviä vinkkejä saa, mutta kumminkin;onko pakko heti alkaa näkymää "muuttamaan"...tää on vaan yksi mielipide satojen joukossa...hyvää kuvauskesää kaikille!
Vs: Lintu oli täällä Mikä ihmeen pakko täällä on mihinkään (paitsi kuolema ajallaan)? Ja ei kai tehtyä tekemättömäksi saa, vaikka miten kuvakulmaa ja rajausta kommentoisi, eli en näe miksi kommentointini koet niin vaikeana. Jokainen saa julkaista minun puolestani ihan millaisia kuvia vaan, kunhan en itse ole kuvissa. Sitäpaitsi tykkäsin kuvasta jo tuollaisena, mutta itse olisin kokeillut myös mainitsemiani asioita. Haittasiko kommenttini jotenkin sinua tai alkuperäisen kuvan ottajaa? Jos näin on, mää pyyrän kauhiast anteeks.