Vs: Linssin läpi, minun maailmani Eiks tuota voisi hieman avata, koska nyt tulee pikemminkin kuutamo mieleen? En oikein muutenkaan diggaa näistä aiheen muutamista "väärin valotetuista", mutta toki makunsa kullakin.
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Kyllä tuo kevätaurinko on juuri sellainen kuin sen tänä aamuna näin. Valotin minkä valotin
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Toi oli niiiiin naisen suusta.... Ja tää usva oli aamua huomattavasti "kivempi".
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Damn, mie oon kyllä tämmönen karvanen ukko. Pitäisköhän mun huolestua?
Vs: Linssin läpi, minun maailmani kasvain :-O Kuvat oli jotenkin femiinisiä, joten siksi.... (ei vaan, luulin että aiheen ensimmäinen otos oli omakuva, siis se hieman kyseenalaistavan oloinen nuori nainen ) Noh, naiselliset puolensa kai meillä kaikilla karvaisilla. Älä ole huolissasi...
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Vaimoni kiittää tuosta "nuori nainen" kommentista. Joo, voi kai nuo kuvat olla feminiinisiä, mie oon tällanen runopoika (tai jotain)
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Vaimolle terkkuja! Tässä kohtaan ei oikein istunut se klassinen: "kerro äitilles terveisiä, mutta älä isäs kuulleen."...
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Enpä nyt tiedä, ainakin enkka suhteessa kuvat ja ketä kiinostaa on saavutettu. = juuri ketään ei kiinosta mailmasi, ei ainkaan minua.
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Näissä on rentoa bluesia. Mä diggaan. Oikein hyvä ketju tähän saakka ollut. Tekniikka on dynaaminen työkalu - ei keisari - taiteessa siis - muistakaa tämä totuus ! - Erska
Vs: Linssin läpi, minun maailmani Höpöhöpö. Näyttihän sinua kiinnostavan niinkin paljon että vaivaudut oikein mielipiteesi ilmaisemaan. Edit. Kiitos Est.