Alan miehelle ja muillekin terkkuja, "täällä Jukan luona on niin mukavaa" ( siis vinden ja stongan kivaa joilyä)
Vs: Joulutervehdykset tähän ketjuun Sanonta "leikkeet pöydälle" saa ihan uuden merkityksen kun näitä katselee.
Vs: Joulutervehdykset tähän ketjuun ...eipä taida tänä vuonna tarvita pyytää lapsia olan yli kurkkimaan "ammattikuvaajien" lähettämiä joulutervehdyksiä... Että hauskaa joulua vaan kaikille, ihan ilman kuvia
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun NowHereMan leikkii vielä aikuisena ammattikuvaajanakin nukeilla, kotoisasti kotonaan alasti. Ihan kuin pikkutaaperotkin joskus iltaisin söpösti tapaavat tehdä, jos on mukavan lämmintä, vaikkapa lämpimän lampaankarvamaton päällä, semmoisen tosipörröisen ja jos ei nuhakaan ole vaivana. Muutenhan kannattaa pistää potkupuku ylle. Niillä ihan pikku taaperoilla on yleensä kyllä vaipat. NowHereMan ei enää tarvitse vaippoja ? Se on hyvä. Ja kiva täti on kaverina kämpillä. Aika suloista joulumenoa. Oikein Hauskaa Joulua NowHereManille ! - Erska
Vs: Joulutervehdykset tähän ketjuun Hyvä ettet mennyt, sittenkään, ihan kokonaan pois. Sen kamalan episodin vuoksi. - E
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun No voi helveeeti ! Mä jo luulin että kokonaan vingahtais Giljotiini ja sais belafonten kanssa ruveta laulaa banaanilastaajan laulua. On mulla noi muutamat ihan "fullsize" versioina mutta olkoon. mä laitan tänne sensijaan ton uudemman kortin : Toi barbie on aika bailupäällä, Suzie tykkää pahaa, kohta kumauttaa rumpua ja kotka tulee poimiin ton barbien.kuten poimi Watskun pahan käärme egonkin...
Vs: Joulutervehdykset tähän ketjuun Söin sanani, kuten nykyään tapana on. Ehkä parempi näin, kunnes voi taas kerrassaan tulenpalavin silmin kirjoitella tulikivenkatkuisia (tai lällyjä) jäähyväisviestejä foorumille! Mutta Hyvää Joulua, itse cul(lil)lekin?
Vs: Joulutervehdykset tähän ketjuun Kundi ryhtyi kullittelemaan, no, ei siinä mitään. S'on oolrait. Itse yritän vielä kehittää tätä kilttiä tyyliäni, olen vielä (vissiinkin) aika hiomaton timantti. Unelmani olisi, että kaikki olisivat iloisia kuin puudeli toisen päällä ja tyytyväisiä kuin puudeli oltuaan toisen päällä (tää pitääkin muistaa). Hyvä, ettet ole LIIAN tiukkojen periaatteiden mies. On parempi joskus ottaa löysin rantein. Nyt saa höpinät riittää. Kaikkea hyvää. - Est
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Kun et tuonne säikeeseen "Kuvia peleistä ja vehkeistä" postannut! Näkemys on kovin tumma tuolla alussa, etkö halua parantaa? Hyvvee Joulunaikaa! ---------------------------------------------------- http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,39099.msg300778.html#msg300778 Mitä Teemu sanoo tuossa profiileista, tulee tässä rajusti esiin. Pienenä näkyy jotenkuten, mutta isona vetää tosi tummaksi. Kahdessa viimeisessä Barbie024 022 ei tapahdu tummumista, joten ...
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Jouluja kaikille tasapuolisesti,itse kullillekin tasaisesti.
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun rapsakka kuvasarja..mukavan sairas.. mä en (tietenkään) hokannu kuinka tuo neljäs istui tähän?
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Hienosti oot nähny vaivaa ja vielä vähän tuunannuki tota barbieta tossa... Joulu on parasta huumetta!
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Se ei ole barbie, vaan Kirsie..oisko siitäkin pitänyt olla ... (uh huh nyt menee mullakin jo överiksi)
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Täähän menee hienosti ! Täällä sana ( ja tyyli) on vapaa. siitä vaan ( sano Tsaikowski ja hyppäs Joutsenlampeen, ja löi päänsä jäähän)
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Tää menee jo hiukka överiks... Mä en edes tiä saaks tähän laittaa omaa terskahdusta ... alunperinhän tää ketjunpätkähän oli pätkästy laajemmasta ja yhteisöllisesti avoimemmasta ketjusta, joten oletan etten tee suurinta rikosta jos laitan tämän. Sitäpaitsi mun viesti on tossa ihan ylimpänä, jos nyt oikein tarkoiksi ruvetaan ryhtymään. Mutta mä otan tän veks, jos tää pilaa taiteellisen kokonaisuuden. Tää on jo vanha pukki, n. vuoden ikäinen, viime jouluna oli jo olemassa. Huom. pupillien koko; Pukki taitaa Rakastaa Teitä ? Vielä miljuunanne kerran : Hyvää, Rauhaisaa Ja Onnellista jne... Edit: Mä lähetin tän kuvan Vataselle viime jouluna. Se on hyvin harvinainen teko. Yleensä en semmosta tee.
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun kauniisti tehty, enkä sun pupilleistas mitenkään olis levoton,omien kakrujeni silmiä vahtaan kun haukka... jögeliä sullekkin glögelin ja muun mukavan kanssa.
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Hävettää myöntää, mutta mä en saa näistä irti mitään. Vaikea jätkän on taidetta ymmärtää, kun on pihkainen varsi ja pahkainen pää - eikä Barbitkaan (ei edes Lolitat) tuo väristyksiä. Mutta joulusta puheenollen: olen etsinyt kauan sitten kadottamaani Pekka Strengin Kesämaa -levyä, ei tietenkään levynä vaan tuollaisena hengettömänä CD-tuotteena, ja tänään kaikista maailman paikoista Halikon Prismasta löytyi remasteroitu paketti kuluttajaystävälliseen 13,90 hintaan - siis joululahjaksi itselleni. Kesämaan takakannen värivalokuvan on ottanut muuan Vatanen - pidin siitä kuvasta huomattavasti enemmän kuin näistä. Sori. Mutta hyvää joulua!
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Siitä sain jopa rahaa, näistä en, siis arvokkaampaa kuvatuotetta ! Kukin juhlii joelia tavallaan, mulle vain päivä muiden joukossa, kun en kauheasti tuosta paatoksesta piittaa.. Hyvä jos joillekin "Traditiot" tuottaa väristyksiä.
Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun Askartele Kirsielle tonttutytön kamppeet, jos vaikka alkais joelväristyksiä löytyyn? X-)