Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Robotilla kaupungissa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana randomm, 8 Kesäkuu 2010.

1. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36
    Neliöt otettu Robot Starilla ja Robot II:lla ja yksinäinen 2x3 otos Robot Royalilla. Liotettu muistaakseni kaikki Rodinalissa 1:100 tunteroinen ja skannattu kotona Plustekillä.

2. Vs: Robotilla kaupungissa

Käsittämättömän hienoa että Roboteilla otetaan kuvia. Ne ovat kameroina aivan omanlaisiaan ja hurjan hienoja vehkeitä. Isot taputukset täältä!

3. Vs: Robotilla kaupungissa

Minulla ei ole kunnia tuntea Robottia, mutta kuvat ovat oikein miellyttäviä.

4. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36
    Vs: Robotilla kaupungissa

Kiitti vaan kommenteista. Oon tosiaan vähän "hurahtanut" noihin kellopelivekottimiin, saas nähdä mihin seuraavaksi :)

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Vai että Robotilla. Minä tuollaiseen törmäsin Meilahden sairaalassa opiskeluaikana kesäduunissa, kun kuvasin sillä lähes päivittäin silmänpohjia.

kapa

6. brororn

brororn Active Member

434
    103
    43

Hm, kun minulla ei ole mitään kellopelihurmaa (tunnustan rehellisesti, että ensimmäisen kerran moisesta työntekijästä luin) niin nämä lähinnä näyttävät rakeisiksi mustavalkoisiksi käännetyiltä kännykkäkuvilta eli sattumanvaraisilta laukaisuilta. Paitsi tuo maisema, joka on maisemaksi kelpo. Jos jotain positiivista noista kolmesta nelilökuvasta, niin niissä kaikissa on havaittavissa poissaolon teema, jos se oli tarkoitus.

7. 3js

3js Member

686
    0
    16

Mites sun robottis jaksaa siirtää filkkaa, lähinnä toi Royal kiinnostaa, kun itsekin olen royalisti?

Tykkäsin eniten vikasta kuvasta, missä on mielenkiintoinen ote.

8. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36

Hyvin siirtävät molemmat Robotit. Mulla on vanhemman mallinen Star sekä Royal 36 (vanhempi sekin, eli ei automaattimoodia, vain puoliautomaatti) ja kummatkin siirtävät kiitettävästi: Star jonkun 15 ruutua yhdellä vedolla ja Royal toki sitten leveämmistä ruuduista johtuen vähemmän... olisko kymmenisen?

9. alah

alah Member

237
    0
    16

Silta ja pilvitaivas on hiano.